vakanties Mozambique

Reviews over accommodaties in Mozambique

prima hotel in de stad

Jan,
    2-12-2013

goed hotel, weliswaar gedateerd en niet ales meer heel, maar zeer schoon en attent en prettig personeel. goed ontbijtbuffet met kok die nter plekke de eieren voor je verwerkt tot omelette of uitsmijter prima maar prijzig restaurant. prettige , niet drukbezette bar, die trouwens 'savonds laat geen nieuwe fles rode wijn meer openmaakt als je maar een glas wilt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Geduld herbben bij de lift.

Prachtige plek, geweldige sfeer.

anneliesalgra,
    17-4-2012

Tijdens onze backpackreis een aantal dagen hier doorgebracht. Erg vriendelijk personeel.. Prachtige ligging met bar aan de zee en op loopafstand van het 'centrum' van Vilanculos. Het personeel regelt ook super trips naar de Bazaruto Eilanden.

Fantastische en sfeervolle vakantie accomodatie

Sabine,
    16-9-2011

Bamboozi Beach Lodge is een gezellige en sfeervolle accommodatie. Het is heerlijk om op het strand te genieten van de zee en zon en de dag af te sluiten met een drankje in het restaurant met uitzicht op de horizon.

Daarnaast kan je leuke manier om je dag door te brengen door mee te gaan op een Ocean safari of kanoën.

extreem luxe

Dennis,
    4-9-2011

Dit extreem luxe (en duur) hotel, gelegen in de ambasade wijk wordt voornamelijk gebruikt voor zakelijke gasten. In een mega stad als Maputo is het een veile haven tussen de hectiek van het dagelijkse leven. Heb gebruik gemaakt van het hotel als tussenstop, niet als vakantie bestemming.

Markant detail, er is 50,- gestolen uit mijn portemonee. Dit is echter wel van de rekening afgestrokken. "Gelegenheid maakt de dief", ik weet het. Maar waar je het bij sommige hotels kunt verwachten, is dit zo'n hotel waar je het nou juist niet verwacht.

Verder top service en super eten.

koning te rijk!

Dennis,
    4-9-2011

Dit resort, pal aan de kust gelegen is groots opgezet en goed afgewerkt Ten tijde van mijn verblijf waren er slechts 5 of 6 kamers bezet. Prins heerlijk genoten van alle rust! Een aanrader is de dive club die in het resort is gevestigd. Met een groep van 8 man gezwommen met walvishaaien die op een paar km van dit resort langs de kust zwemmen.

De voorzijde van dit resort, dat niet gemakkelijk te vinden is in het donker, grenst aan een moeras. Hou dus rekening met veel muggen!