• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over accommodaties in Montenegro

Heel tevreden, goed hotel !

Lutgarde, 16-6-2017
    Dit hotel ligt aan een heel mooie baai in het prachtige Montenegro. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht. Het hotel heeft een heel mooie en goed onderhouden tuin. Wij hebben hier alle dagen heel lekker gegeten, s'middags en s'avonds altijd twee soorten soep, à la minute gebakken vis en vlees, altijd paella, frietjes ,verse warme en koude groenten enz...echt de betere keuken ( hebben in 5 sterren hotels soms minder goed gegeten.) All in drankjes waren OK, vooral Marija aan de bar van het zwembad maakt lekkere mojito. Aan de strandbar kun je ook internationale dranken bekomen aan de helft van de prijs, bv. ricard : 1,5 € opleg.In juni kalm publiek, de animatie ook niet opdringerig en s'avonds leuke shows en aangepaste muziek ( stopt stipt om 23 u.) Ook aan het zwembad geen te luide maar aangename muziek, wat ik enorm waardeer.Ik denk dat wij hier zeker terugkomen.

Het was geweldig het is een mooi land

Walter, 7-3-2017

De mensen zijn niet allemaal vriendelijk .

Medewerkers in het hotel doen alles voor je.

gewoon een goede locatie, vriendelijke receptie

Willem Verdonk, 13-7-2015
    aan de doorgaande weg,ideaal voor door reizende campers en caravans, veel te zien in de omgeving, een goede reden voor ons om langer te blijven, camping ligt aan zee en heeft een goed en betaalbaar restaurant, kleinschalig, ongeveer 20 camper/caravans plaatsen ,kleine, schone badruimte
Montenegro scoort een 8,1 uit 10, op basis van 237 reviews