Hotel Vile Oliva

HotelKinderhotelWeer vandaag28°20°
Hotel Vile Oliva
7,9

3 reviews over Hotel Vile Oliva in het Nederlands

Het hotel had waarschijnlijk ooit een fantastisch zicht op de baai, maar nu er een mastodont van 9 verdiepingen pal ervoor werd gezet is het zeezicht beperkt tot een smalle streep. Technisch heb je zeezicht, in werkelijkheid heel bedroevend. Als je zeezicht boekt, zorg dan dat je op de tweede verdieping terecht komt. De foto's van de kamers die in de brochure te zien zijn zijn allen vanuit dezelfde hoek genomen zodat je het nieuwe hotel niet kan zien. Beetje bedrog!

Talenkennis personeel: behalve 1 receptioniste begrijpt men Engels, Frans noch Duits.

Eten: weinig gevarieerd en lauw. In de eetzaal en de bar hebben ze blijkbaar slechts 1 CD. Na 14 dagen konden we die woordelijk meezingen!

Handdoekenservice aan zwembad quasi onbestaande. Wanneer we dat meedeelden aan de receptie was het antwoord dat er het jaar voordien te veel handdoeken gestolen werden.

Animatie enkel Franstalig.

Goed: de omgeving is prachtig, de bar op de bovenverdieping heel erg OK. Prijs - kwaliteit is redelijk.

Mooie gerenoveerde kamer, wel klein. We hadden geluk met ons groot terras en zeezicht. Het zeezicht wordt beperkt doordat er er nieuw groot hotel voor wordt gebouwd. In deze periode waren ze gelukkig niet aan het werken! Het eten valt best mee en wordt regelmatig aangevuld. Pluspunt elke morgen en avond verse pannenkoeken! De koffie of cappuccino in de bar beneden en op het dakterras zijn veel lekkerder dan in het restaurant. Echte coca cola! Je kan er buiten eten op een gezellig terras, ligt aan een straat maar hier heb je geen last van. Boven een gezellig dakterras met zeezicht, leuk in de late namiddag en avond. Twee zwembaden, het ene is rustig gelegen en omringd door olijfbomen en aan het andere is Franstalige animatie voorzien. Een keer in de week is er volksdans en een keer komen er twee zangers in het restaurant. Parkeergelegenheid in de kelder. Massage aangeraden!

Aanrader!

Denise
6-6-2016

Wij verbleven in het hotel van 27 mei tot 3 juni op basis van half pension en hadden een kamer in het hoofdgebouw.

Pluspunten:

+ Ruime kamer en badkamer (in het hoofdgebouw) en elke dag nieuwe handdoeken.

+ Hotel is erg netjes, wordt elke dag flink schoongemaakt

+ Locatie, hotel is tegenover strand en boulevard van Petrovac. Aanrader is het strandje Lucice ook op loopafstand.

+ Avond eten is goed en gevarieerd. Elke avond zowel vlees als vis.

+ Dakterras/lounge leuk om s'avonds wat te drinken.

Verbeterpunten:

- Ontbijt. Droog brood(jes). Op zich voldoende keuze, maar niet mijn smaak, komt wellicht ook omdat ik geen vlees eet. Wel elke ochtend verse crepes!

- (Vaak) niet aangeduid bij de gerechten of het vlees / vis / vega is. Bij vragen weet het personeel ook niet of iets zonder vlees is.

Prijs/kwaliteit verhouding was erg goed, maar wij hadden dan ook een aanbieding in het laagseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vile Oliva in Petrovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vile Oliva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.