Camping Maslina

3 reviews over Camping Maslina in het Nederlands

Goede camping

Jozien
5-8-2017

Wij vonden Maslina een prettige camping met vriendelijke eigenaren. Wij hadden een prima schaduwrijke plaats. Groot voordeel, bijna geen Nederlanders of Duitsers :-). Veel Bosniërs en Polen, erg gezellig! De zee is op heel korte afstand, maar het strand was op het moment dat wij er waren overvol en of de zee heel schoon was?? Het sanitair voldoet, is keurig schoon, maar wel wat gedateerd. De omgeving is schitterend, alhoewel de doorgaande kustweg wel heel druk is. De uitrit van de camping is overigens met een caravan wel een beetje krap, maar de eigenaren loodsen je er met gemak uit. Ook voor tips over uitstapjes moet je ze even aanschieten. Er wordt uitstekend Engels gesproken. Als je montenegro wilt bezoeken is deze camping zeker een aanrader.

Waarschijnlijk beste camping van Montenegro

Jan Arts
17-6-2015

Veel schaduw, zeer schoon sanitair, centraal gelegen, klantvriendelijkheid is ontroerend.

Fantastische camping

Stoeptegel
2-9-2013

Geweldige ligging, maar tien minuten lopen van een prachtig strand. Het dorpje zelf is klein en veel minder druk dan Petrovac en dat is heerlijk. Het sanitair wordt een aantal keren per dag goed schoongemaakt. Helaas was wel het water voor de douches altijd koud, maar dat is niet erg als het buiten lekker warm is. Daarbij zijn er westerse toiletten, dus lekker geen hurktoilet!

De camping zelf is ordelijk, goed ingericht met ontzettend veel plekken in de schaduw. Er is overal zat ruimte tussen de tenten/caravans in en 's avonds is het aangenaam rustig. Kortom, heerlijk geslapen hier! De beste accommodatie die we in Montenegro hebben gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maslina in Petrovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maslina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.