• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Kotor

Een bijzonder fijn adres en plek om te zitten

Jelle de Patet, 6-5-2017

Recht tegenover het hotel aan het strand zitten. Schitterend uitzicht op de baai van Kotor met zicht op komende en gaande cruiseschepen.

Rustige plek buiten de drukte van Kotor zelf. Kotor zelf is schitteren. 2016 zijn wij er geweest met eigen auto. Op de route vanaf Nederland hen je de mogelijkheid diverse mooie steden te bezoeken. B.v. Sibenik, Trogir, Split, en Dubrovnik. Ons is de hele reis bijnzonder goed bevallen. Montenegro is ook bijzonder mooi wij hebben er genoten.

prachtige "fjord"

Frank, 18-9-2016
    Kotor zelf was mooi, maar moet het voor ons wel afleggen teen Dubrovnik. Niettemin een aanrader, mooi stadje. Leuk is de klim naar het fort, maar goed schoeisel voorzien : treden zijn nogal glad én je moet af en toe naar de keien uitwijken als het druk wordt. Uitzicht boven is natuurlijk fantastisch.

Super!

Cindy, 9-11-2014
    Kotor is een mooie (ommuurde) stad die ligt in een mooie omgeving. Het is de moeite waard om - als je goed ter been bent - naar het fort op de berg te klimmen. Je kunt ook tot het kerkje halverwege gaan. Bij het fort heb je een schitterend uitzicht!
Kotor scoort een 8,6 uit 10, op basis van 26 reviews