Appartement Blok Apartmani Kolasin

Appartement Blok Apartmani Kolasin

7Goed

Score uit 1 review

Montenegro, Montenegro, Kolasin

Op vakantie geweest naar Blok Apartmani Kolasin?

7Goed

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Blok Apartmani Kolasin voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Blok Apartmani Kolasin

• 7Anita22-07-2011

Ouderwetse gastvrijheid en heerlijke keuken

De familie van Nenno draait een gezellig hotel in wording met reeds ingerichte appartementen (gedateerde inrichting) en restaurant in aanbouw. Het café restaurant wordt druk bezocht door locals, je kunt er de hele dag eten en drinken. Kaart is prima of hij maakt zomaar wat voor je klaar. Prijzen ongelooflijk laag voor wat je ervoor krijgt. Kamers bijna dagelijks schoongemaakt, handdoeken enz. Wij hadden een appartement met klein keukentje 2 elektr.plaatjes in aparte woonkamer met extra bed en slaapbank, tv. Slaapkamer met 2-persoonsbed en balkon met mooi uitzicht over de bergen. Doet een beetje Oostenrijks aan allemaal. We werden bedankt dat wij gedurende 1 week hun gasten wilden zijn. Heerlijk rustige omgeving, goede ligging om van hieruit Centraal Montenegro te verkennen. Tara kloof en berggebied. Auto gehuurd in Belgrado, ongeveer 6 uur rijden over goede doorgaande wegen, max. snelheid 60-80 km/uur. Thank you Nenno for your hospitality!

Gereisd met partner in juni 2011

Appartement Blok Apartmani Kolasin info