We hebben een aantal aanbieders voor Kolasin voor je op een rij gezet:

Reviews over Kolasin

gewezen vijfsterrenhotel

Jan,
    5-10-2014

Bij aankomst viel mij direct het plaatje aan de ingang op waarop ooit vijf sterren pronkten maar er werd 1 ster zwart gemaakt. Dit is een waarheidsgetrouwe plaat. Op de foto's is alles nog zeer mooi maar overal zie je dat het hotel zijn allerbeste tijd gehad heeft en aan een opfrisbeurt toe is.

De badkamer is niet droog te houden en aan de klachten van een Nederlandse groep te horen was dat niet enkel in onze (ruime) kamer het geval. Het hotel beschikt over een groot indoor zwembad, De sauna is klein en het stoombad werkte niet naar behoren. Het eten is goed, maar afwisseling ontbrak aan het buffet. Wij logeerden er in september en dan laat het hotel een verlaten indruk, waarschijnlijk is het er in het skiseizoen drukker. De bar en de veranda zijn aangenaam om te vertoeven. Op de eerste verdieping is er een ruime speelzaal voor de kinderen. De aanwezige kinderen kregen ook veel aandacht van de zeer vriendelijke personeelsleden in het restaurant.

Gereisd met partner in september 2014

Groot complex

TGJ,
    26-10-2012

Bianca Spa resort was het derde hotel wat wij in Montenegro hebben bezocht (helaas niet alle hotels worden op Zoover vermeld) Het is een groot complex wat zich met name om het toeristme in de winter richt. Tarieven zijn dan ook hoger dan in de zomer. Een lekker zwembad en veel fitnes mogelijkeheden. Helaas niet echt een leuk terras waar je een hapje kunt eten. Maar het eten van het ochtend en avond buffet was zeker niet verkeerd. Helaas was de kamer een beetje aan de kleine kant, maar schoon en netjes. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de natuur liefhebber een prima uitvalbasis. Ga zeker eens naar het Biogradska Gora en de tara kloof en brug.

Gereisd met partner in juli 2012

Ouderwetse gastvrijheid en heerlijke keuken

Anita,
    22-7-2011

De familie van Nenno draait een gezellig hotel in wording met reeds ingerichte appartementen (gedateerde inrichting) en restaurant in aanbouw. Het café restaurant wordt druk bezocht door locals, je kunt er de hele dag eten en drinken. Kaart is prima of hij maakt zomaar wat voor je klaar. Prijzen ongelooflijk laag voor wat je ervoor krijgt.

Kamers bijna dagelijks schoongemaakt, handdoeken enz. Wij hadden een appartement met klein keukentje 2 elektr.plaatjes in aparte woonkamer met extra bed en slaapbank, tv. Slaapkamer met 2-persoonsbed en balkon met mooi uitzicht over de bergen. Doet een beetje Oostenrijks aan allemaal. We werden bedankt dat wij gedurende 1 week hun gasten wilden zijn. Heerlijk rustige omgeving, goede ligging om van hieruit Centraal Montenegro te verkennen. Tara kloof en berggebied. Auto gehuurd in Belgrado, ongeveer 6 uur rijden over goede doorgaande wegen, max. snelheid 60-80 km/uur.

Thank you Nenno for your hospitality!

Gereisd met partner in juni 2011

fantastiche hotel

lamotnico,
    18-3-2011

ik ben daar voor 1 nacht geweest en een top hotel met zeer lekker eten.

het hotel zelf is zeer mooi ingericht en veel luxe.

een echte aanrader.

rustig gelegen en in de bergen.

Gereisd alleenreizend in september 2010

Heel mooi !

Engeltjes,
    24-8-2010

Heel rustig gelegen. Midden in de bergen. Mooi zwembad. Heel mooi ingericht ! Een aanrader voor wie van de bergen houd en een rustige vakantie wil.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010
Kolasin scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews