Tijdelijk €25 aanbetaling

Palmon Bay & Spa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Palmon Bay & Spa voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 10 reviews
+14

8.5FantastischScore uit 10 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Palmon Bay & Spa

• 8Gerard J. de Haan19-09-2019

Van alle kanten ZONNIG!

Deze reis naar Montenegro (Igalo) is ons (groep van acht personen) buitengewoon goed bevallen. Waarom?

Ten eerste het land zelf, de natuur en de cultuur. Ten tweede het hotel. Ten derde de omgeving van eten en drinken. Ten vierde de kosten. Ten vijfde de excursies.

Daardoor werd het van alle kanten een zonnig verblijf, te meer daar het de gehele week tegen de 30graden werd. Overigens zou het in Montenegro wel 260 dagen per jaar goed weer zijn. Waar of niet waar?!

• 8Jc Meijvogel15-09-2019

Prima vakantie in Igalo Montenegro.

Prima hotel. Goede services. Aardig personeel. Goeie faciliteiten. Mooie kamer, mooi zwembad. Uitgebreid ontbijt, het dinerbuffet kan wat gevarieerder en wat meer locale gerechten. En de prijzen in het hotel zijn aan de hoge kant. Voor de rest een prachtige plek met een kilometers lange boulevard. Als ik al een nadeel moet verzinnen, is het om hylights te bereiken moet je vaak grote afstanden rijden.

• 9Michel07-08-2019

Super

Een mooi hotel met een lekker zwembad aan de zee, ontbijt was goed. Leuke boulevard waar je lekker kunt wandelen en voldoende eetgelegenheid

• 9Biggi01-06-2019

Geweldig

Palmon Bay is echt een schitterend hotel. Ik begrijp de opmerkingen in andere reviews over de stugge bevolking niet. Wij hebben alleen heel lieve en hartelijke mensen meegemaakt. Waar zou dat aan liggen? Excursies hebben wij via lokaal bureau geboekt. Het scheelt echt heel veel met de vertegenwoordiger van de reisorganisatie. Al met al een aanrader.

• 9pons04-11-2018

fantastisch

was echt een super fijn verblijf met een prachtig dakterras en een mooi zwembad dat aan de zee lag

• 8Rolf30-06-2017

Schönes Hotel ,freunliches Personal und gute Lage

Am meisten die Zimmer und die Dachterrasse Der Naturstrand ist zu klein

• 9Yvonne Koene27-06-2017

Het begin van de meest zuidelijke Fjord van Europa

Palmon Bay staat garant voor luxe en comfort. Het is er schoon, koel en zelfs decadent. Minder goed vond ik het buffet. Ongezellige entourage. Te zout en weinig keus. Met vergelijking de beduidend goedkopere hotel Castellastva in Petrovac lijkt het mij dat er nog heel wat te verbeteren valt.

• 8Fam. Oost04-06-2017

Mooi nieuw hotel met prachtig zwembad aan de baai.

Zeer net hotel. Alle voorzieningen als spa en massage aanwezig. Prachtig zwembad met voldoende ligbedden en parasols aanwezig. Goede handdoeken service. Goed ontbijt. Veel personeel stug net zoals de bevolking. Jammer. Kies voor een superieure kamer. De andere kamers zijn aan de kleine kant. Mooie natuur. Eten in de restaurantjes goed en goedkoop. Voor dagje uit met een boot ligt er direct achter het zwembad en bootje van Ristic Dragan. Kost 12 euro en vertrekt om 9.40 uur en is 's avonds om 17.30 uur terug. Dagje Dubrovnik kost in het dorp 15 tot 18 euro. Via de reiorganisatie 60 euro. Vanaf hotel in Igalo loopt er een mooie boulevard van 12 km tot voorbij Herceg Novi.

• 8Ingrid28-09-2016

Mooi modern hotel

Heel net mooi, modern hotel. Geen supergrote kamers maar er zit in wat je nodig hebt. Grote, ongezellige eetzaal (door het licht dat men daar gebruikt) met prima ontbijt. Avondeten: veel keus. Fijne douche. Föhn in de badkamer aanwezig. Het hotel ligt aan een kleine boulevard met allerlei eettentjes. Buiten een mooi zwembad.

• 9Jootje06-08-2016

Erg mooi modern hotel

Het is een super mooi nieuw hotel. Alles super goed geregeld. Kamers keurig, personeel vriendelijk. Erg veel personeel ook. Het ontbijt is perfect, avondeten matig. Maar dat kan ook aan mij liggen. De olijftuin boven is aan te bevelen. Mooi uitzicht en lekker eten. De spa is goed verzorgd. Het zwembad en strand is goed voor elkaar. Bedjes en handdoeken aanwezig. Het ligt aan een gezellige boulevard/winkelstraat. Er is genoeg te beleven. En anders kan je nog met de taxi verderop. Er is genoeg te zien.

Hotel Palmon Bay & Spa info

• Adresgegevens