7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Igalo Wellness & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Igalo Wellness & Spa in het Nederlands

Kuren in dit hotel is een aanrader.

Engel van Brasem
27-9-2012

Met reisorganisatie 2 weken gekuurd. Uitstekend was dit, een aanrader. Het hotel is wat verouderd maar schoon. de ruime kamers, mooi uitzicht en meer dan vriendelijk en hulpvaardig personeel maken dit meer dan goed.

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Kuren voor mensen met reuma

Sandra
20-1-2012

Heerlijk land om te kuren voor mensen met reuma. Ieder jaar weer een kadootje om hier te gaan kuren. Je moet er niet al teveel luxe verwachten, maar de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

oud en slecht hotel met slecht eten

L de Jonge
13-6-2011

oud hotel waar geen onderhoud wordt gepleegd.matige kamers met harde oude bedden.Het eten is miserabel slecht.Ontbijt redelijk.Licht mooi aan de kust.Medisch Behandelingen zijn goed.Het hotel is niet meer dan 2 sterren.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine aanvulling op onderstaande

mamseltje
27-11-2010

Het Hotel wordt ter plaatse Instituut dr. Milosovic genoemd, wel handig als je eens met de bus iets verder weg gaat en de aankomsthalte wilt noemen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

Heerlijk bijkomen en....PRACHTIG UITZICHT!

mamseltje
      27-11-2010

Prachtig hotel, gelegen aan het meer van Kotor en vanuit alle kamers een prachtig uitzicht over het meer. Zoals al genoemd, is het heel leuk wandelen langs het meer naar het volgende stadje. Het eten is goed, zelfs als je voor een dieetprogramma hebt gekozen: dan wordt het extra leuk opgemaakt. Altijd een grote fles water op je tafel en hele lieve bediening! Het personeel, ook bij de therapiën, zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam, ook al hebben ze veel achteruitgang door de oorlog meegemaakt (Bosnië en Servië). Er is een mogelijkheid tot excursies, b.v boottocht over het meer van Kotor of uitstap naar Dubrovnik. Het therapie-gedeelte is van alle markten thuis, incl. begeleiding door een arts.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan je gezondheid werken

Kokkiem
      16-10-2010

Dit hotel/instituut is van alle faciliteiten voorzien en biedt beauty als medische kuren. Velen komen hier jaar op jaar om medisch te kuren (reuma, ademhalingsstelsel, ...). Artsen behandelen/volgen gasten op bij een medische kuur. De therapieën & trainingen worden gegeven door bekwame fysiotherapeuten en andere medewerkers, voor wie niets dan lof. Verwacht geen 4 sterren hotel: de inrichting is nogal outdated & sober, maar het is overal netjes, de meeste kamers zijn ruim, de bedden zijn stevig en het sanitair (met bad) werkt naar behoren. Als het hard regent, staan er hier en daar wat emmertjes in het restaurant/hal vanwege lekken. De vloeren kunnen dan (ook zonder lekkages overigens) goed glad zijn, dus anti-glij-zool-slippers/schoenen warm aanbevolen. Het eten is correct. Genoeg keuze (meestal veel knoflook!). Prachtige ligging aan de baai van Kotor. Leuke boulevard tot aan het pittoreske Herceg Novi (+/- 3 km). Geen industrieën in Igalo of omgeving, enkel gezonde zeelucht.

Gereisd Alleenreizend in september 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Igalo Wellness & Spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Igalo Wellness & Spa in Igalo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Igalo Wellness & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.