Reviews over Herceg Novi

Fantastiche ligging

Ans
    19-9-2018

Dit hotel ligt op een prachtige plek en is hoog gelegen.

Niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn .

Het hotel is gerenoveerd dit jaar en de kamers zijn ruim

Het restaurant is mooi ingericht en eten is goed.

Het hotel heeft nog wel wat te leren .

Er word niet goed schoongemaakt in kamer, restaurant,zwembad.

Voor 4 **** vind ik dat we niet zelf de tafels af moeten ruimen en schoon maken.

De bediening is oke maar de service hangt af wie er achter de bar staat.

Animatie team is top .

Niet opdringerig maar een fijn stel mensen.

Huur een auto en ga Montenegro ontdekken het heeft veel moois te bieden.

Je zit dicht bij de grens van Kroatie dus Dubrovnik is 45 km .

Een heel mooi land

Excellent

Wilfried
    14-7-2018

Excellent! Prima camping en geweldige locatie. Wij hadden super mooie plaats aan de rivier die ons in de avond omwille van de koude temperatuur van het water een gratis airco aanbood. Bus naar Kotor op 200m en rit duurt 35 minuten. Strand overkant camping en supermarkt op 200m. Het sanitair is wel matig en mag verbeterd worden. Eigenaar camping super vriendelijk en gedienstig en geeft alle info over Kotor en een stadsplan. Als men naar Kotor wenst te komen kom gerust hier geweldige locatie

We komen terug

Piet kulik
    10-7-2018

Alles was super. Wilde 3 dagen blijven werden er 20. Camping ligt aan natuurlijke bronnen vandaar constante watertemperatuur van 12 graden en vlak aan zee. Eigenaar héél vriendelijk behulpzaam weet voor bijna ieder probleem een oplossing, zelfs het vinden van Nespresso cups was voor hem geen pro bleem. De heren die mede de camping onderhouden ook héél aardig en behulpzaam. Verder alles brandschoon en hete douches. Kortom we komen terug

Prima

B
    3-7-2018

Eten goed en afwisselen

Hotel schoon, badkamer wordt tijdens verblijf niet school gemaakt.

Drinken b kwaliteit

Goede airco

Altijd 4 trappen lopen naar restaurant

Snacks niet noemenswaardig

Gewoonweg adembenemend!

An
    16-6-2018

Wij verbleven hier in de eerste week van de opening. Twee van de drie blokken waren al in gebruik, de derde zou eind van juni afgewerkt zijn. De kamers zijn zeer mooi en fris gerenoveerd en van alle comfort voorzien. Groot terras met tuinzicht maar als je de junior suites boekt heb je ook een fantastisch zicht op de baai van Kotor.

Zeer vriendelijke receptie (Vladimir en Ana), ontvangst met een verfrissend drankje of cava. Het hotel beschikt over een zwembadzone met poolbar. Verder een leuk strandje (kleine steentjes) met ligbedden en een beachbar. Ik heb zalig gezwommen om 5.30u in de ochtend. Ideaal voor mensen die genieten van zeewater en de rust.

Het restaurant heeft geen buitenterras maar het is volledig omgeven door grote raampartijen die open kunnen. Dus vanaf het restaurant ook weer een prachtig zicht op de baai van Kotor. De buffetten zijn uitgebreid en lekker klaargemaakt! Daar waar Iberostar voor bekend staat.

Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn en niet goed trappen kunnen maken. In de blokken zijn er wel liften maar om naar zwembad, strand, restaurant en Spa te geraken, moet je altijd trappen doen. Ook voor gezinnen met kleine kindjes niet echt ideaal.

Ideaal hotel voor koppels en mensen die echt willen genieten van de rust en de prachtige uitzichten.

Dit hotel was een zeer aangename ontdekking en ik ga er zeker nog eens opnieuw naartoe.

Herceg Novi scoort een 8,6 uit 10, op basis van 15 reviews