Appartement Villa Vidikovac

MontenegroMontenegroBudva

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Vidikovac voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

1 Reviews over Villa Vidikovac

• 8Jannie en Roel08-06-2016

Fantastisch uitzicht op Budva

Wij verbleven 8 dagen in dit appartement dat ons goed is bevallen. We hadden vanaf ons balkon een fantastisch uitzicht op de oude stad Budva, de baai en de haven. Onze kamer had een kleine keuken. Bestek, borden kopjes, waterkoker, kookplaat, koelkast etc. (Schoon)was aanwezig. Pannetjes etc. kon je bij de receptie halen. De douche was eenvoudig maar schoon. Dagelijks kregen we badhanddoeken. Het bed was goed. Onze kamer had een groot balkon. Het was heerlijk om s ochtend hier je ontbijt te nuttigen met dat geweldig uitzicht. Bij de receptie sprak men engels. Men was hulpvaardig, ook met adviezen om de omgeving te bekijken. Het zwembad was wat aan de de kleine kant. Wel een mooi terras. Tijdens ons verblijf werd er werkzaamheden aan het WiFi signaal verricht en aanmerkelijk verbeterd. Naar de stad en supermarkt is het ongeveer 10 minuten lopen. Dat gaat bergafwaarts. Terug omhoog is wat lastiger. Als alternatief kan men voor weinig geld een taxi nemen. 3,- Euro begrepen wij.

Appartement Villa Vidikovac info

Facilities