Tijdelijk €25 aanbetaling

Slovenska Plaza

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Slovenska Plaza voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 37 reviews
+21

6.2VoldoendeScore uit 37 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Slovenska Plaza

• 10Bozena Bielichowska16-09-2018

Fantastyczne mjejsce pod kazdym wzledem

Podobalo mi wszystko,obsuga mila, jedzenie dobre i duzy wybor, animatorzy bardzo mili z ciekawym repertuarem, wiele atrakcji dla dzieci i doroslych, Hotel polozony blisko plazy i w nieduzej odleglosc

• 9Ineke11-08-2018

Fantastisch vakantie gehad

Een heel mooie accomodatie Erg schoon Beleefde mensen Mooi land en leuke plaats

• 2Tanita08-08-2017

Geen aanrader!

Ik vind het spijtig dat de touroperators dit opneemt in zijn catalogus... De eerste dag waren wij enorm overdonderd... Wij kozen enkel voor ontbijt, omdat we op zoover hadden gelezen dat het avondeten in het hotel niet veel soeps was en het buiten het hotel mogelijk was om goedkoop te eten.Aan de receptie ontvingen ze ons absoluut niet vriendelijk in tegenstelling tot de gasten die voor ons incheckten en wel een all-informule hadden. In het hotel kwamen we terecht in een drukte van jewelste! Aan het strand was geen enkel plaatsje vrij! We wandelden richting Budva wat absoluut niet gezellig was, overal stonden kraampjes langs de weg waar je iets kon kopen, met hier en daar opdringerige verkopers. Je kon er echt op de koppen lopen. In de oude stad van Budva was het rustiger, maar ook daar was het onmogelijk om een plaatsje op het strand te bemachtigen. Het liep er ook overal vol van de Russen die ervoor zorgden dat een vakantiefoto nemen bijna onmogelijk werd... Want overal stonden ze selfies te nemen, niet één selfie maar echt tientallen! Ik vond dit enorm storend. Uiteindelijk huurden we een auto en reden het binnenland in. Daar ontdekten we echte rust en hoe mooi Montenegro werkelijk is! Met reisagentschappen wordt je in het meest toeristische deel van het land gedropt waar de drukte aan je oren uitkomt, waar tevens de prijzen aangepast zijn aan het toerisme.... Een TIP als je dan toch voor Montenegro kiest: ga voor avontuur! Neem het vliegtuig naar Tivat, huur een auto in de luchthaven en rij het binnenland in. Een hotel vind je zeker en vast en heel goedkoop! Ook het eten is er een stuk goedkoper zo betaalden wij met ons twee voor een maaltijd 12,50 euro, drank inbegrepen!

• 6Geert29-07-2017

Matig

Enorm groot domein waarop de kamers verspreid zijn in laagbouw huisjes (gelijkvloers + 2 verdiepen; geen lift). Het lijkt wel een dorp op zich. Het creeert een leuke sfeer, maar wandelafstanden zijn lang. Teleurstellende receptie; duurt lang, vinden niets terug en vergeten vanalles uit te leggen. We hadden 2 kamers naast elkaar die dicht bij een heel drukke weg liggen; onze deur sloot slecht af zodat er veel straatlawaai binnenkwam. Kamers voor de rest ok, maar niet hoogstaand. Goede airco. Hadden enkel ontbijt en ook dat was ok, niet meer dan dat. Slechte koffie (maar dat bleek in andere hotels ook zo te zijn). Zwembad met zoutwater, maar verder prima. Ligging aan zee met pier waar je boottochten kan maken en wandelen langs kust tot oud centrum van Budva (zo'n 30 min. Wandelen langs vele eetstandjes en restaurants van eenvoudig tot chique). Vrij druk (begin juli) maar niet storend.

• 4Enya13-07-2017

Geen aanrader!

-Klein buffet met heel slecht eten. -Tafellakens worden niet proper gemaakt waardoor je ziet wat de vorige persoon heeft gegeten. -Vogelstront op de stoelen in het restaurant. -Vuile borden tussen propere borden. -Drinken bij het avondeten (en daarna) is uit plastiek bekers (heel milieuvervuilend). -Onvriendelijk personeel. -Klein zwembad tegenover het hotel. -Te weinig ligstoelen aan het zwembad. Om 8u 's morgens was het letterlijk lopen voor een plek aan het zwembad. -Te weinig schaduw aan het zwembad. -Slechte wifi. -Voor all in: geen pannenkoeken en ijs gezien zoals vermeld bij touroperator -Personeel en animatie voor kinderen spreken Russisch.

• 7Petra25-05-2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Vreselijk veel lawaai van groepen jongeren. Bewaking doet er niets aan. Ligging is wel goed

• 8Linda05-05-2017

Prachtig Montenegro

Wauw! Montenegro is een verassend land, en ik zou zo weer terug gaan. Een echte aanrader. Wij hadden een 4 sterren kamer, en ik was er zeer tevreden over. Heerlijke bedden en een lekkere douche. Geen all inclusive boeken, het eten is er echt niet lekker en naast het restaurant van het hotel kun je eten voor 3 euro per maaltijd wat veel lekkerder is. In Budva zelf kun je ook goedkoop en lekker eten. Ook een nadeel was dat er weinig strandbedden waren bij het zwembad.

• 8linda de boer07-02-2017

Mooi maar groot hotel

De kamers waren mooi en de bedden lagen heerlijk! Ook een nieuwe badkamer. Wij hadden 4 sterren geboekt. Het ontbijt is te doen maar het diner is echt niet aan te raden. Om de hoek van het restaurant van het hotel kun je voor 4 euro p.p. uiteten wat veel lekkerder is. Ook in Budva zelf is het niet duur. Montenegro is een prachtig land en zeker een aanrader.

• 5Carla22-09-2016

Nooit meer.

Het is een ontzettend groot appartementen complex. Eten was erg slecht. Het restaurant was net een varkensstal. Zo druk. Eten was koud.

• 3echtpaar31-08-2016

vreselijk, bah

Het is absoluut geen dorpje. Het is een enorm complex. De 4* kamer die wij hadden, was goedkoop gerenoveerd. erg klein met vieze badkamer. Wat stuk is blijft stuk. Het personeel op het park is onbeleefd/onbeschoft. Maar het hoogte punt van de dag zijn toch wel de maaltijden. Iedere dag eentonig. Wat vandaag niet op is, wordt de volgende dag in een prutje verwerkt. Daarbij ook nog de vieze tafelkleedjes, sacherijnige bediening en de Russische gasten naast je, maken dit echt tot een feestavond. Budva zelf is walgelijk. vieze stranden/ veel lawaai. Nooit meer Budva.

Aparthotel Slovenska Plaza info

Betaling

• VisaBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar