Reviews over Bijela

Mooi hotel met prachtige ligging!

Sandra,
    1-12-2018

We hebben genoten bij Hotel Park. Het is een erg mooi ruim vrij nieuw hotel met een prachtige ligging aan de baai van Kotor met een eigen strand. Kamers zijn meer suites (met zit gedeelte en balkon met prachtig uitzicht over de baai) dan standaard. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam alleen helaas spreken ze niet veel Engels. Gelukkig is er een Nederlandse dame in het excursie kantoor die je overal mee kunt helpen en verder kon ik goed uit de voeten met Italiaans met de Maitre d' die jaren in Italie had gewerkt. Het eten was prima. Ik snap niet dat hierover geklaagd wordt. Net zoals bij bijna alle all-inclusive hotels is het in buffet vorm en natuurlijk is het moeilijk om na uren alles warm te houden. Dat gezegd staat er een machnetron dus als je het echt nodig vindt kun je altijd iets opwarmen. Wij zijn vegetariers en dat vonden ze erg moeilijk maar deden enorm hun best om hier rekening mee te houden. We komen terug!

Mooi hotel

AB,
    5-8-2018

Prima, schoon en mooi hotel. Mooie locatie. Dolfijnen vanaf het balkon in de baai gezien. Personeel vriendelijk. Boulevard klein stelt niet veel voor en om wat te zien heb je auto nodig. Wij hadden zelf van te voren extern geboekt en dat werd niet positief ontvangen door verhuur bedrijf in hotel. WErden regelmatig niet vriendelijk aangesproken dat we niet voor het hotel mochten parkeren. En moesten parkeergeld betalen wat trouwens nergens stond vermeld. Dit uit eindelijk gedaan omdat ze heel vervelend ons probeerden te belemmeren om te parkeren. Dit was echt hee vervekend. Parkeer problerm is in iedere stad een probleem.

Ontbijt en lunch waren goed. Snacks stelt niet veel voorn leftovers. Diner was vaak hetzelfde en skms koud of lauw omdat je moest wachten in een rij.

Handoek service is prima. Airco op kamer en ruim opgezet

Een absolute aanrader!

Fam. De Witte,
    2-8-2018

Wat een geweldig hotel! Nog maar een jaar in gebruik en hoe sfeervol ingericht.

Frisse, moderne kleuren zijn gebruikt. Veel hout en touw is gebruikt in de diverse ruimtes. Heel smaakvol.

Het eten is prima, ruime keus voor zowel ontbijt, lunch als diner waarbij de variatie groot is (vlees, vis, pasta, salades, zoetigheden, fruit, diverse soorten brood en beleg, enz.). Voor elk wat wils.

De kamers zijn ruim ingericht en volledig uitgerust. Dagelijks wisseling van handdoeken. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht over de baai van Kotor.

Om op het privéstrand te komen moet je een smal weggetje oversteken (er rijdt eigenlijk geen verkeer over) waar de strandbedjes en de parasols klaar staan.

Ook op dit strand kun je een drankje halen. Tevens kun je sup's, waterfietsen, kano's huren. Het strand wordt 's avonds schoongemaakt.

Dit hotel is een aanrader voor iedereen die Montenegro wil bezoeken.

Prima hotel in een erg mooi land.

Leon,
    14-9-2017

Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest begin september. Het hoog seizoen was al afgelopen en er waren nu veel al ouderen. Het hotel is een mooi opgezet hotel in een klein vissersdropje genaamd Bijela. In het drop Bijela is niet heel veel te beleven er is een kleine boulevard van een paar honderd meter met wat restaurants (waar je prima en goedkoop kan eten) en winkeltjes veder dan dat is er niks te doen.

Het hotel is nieuw en dat is ook te zien. Van receptie tot wc's tot eetzaal alles ziet er keurig en netjes uit. De kamer is goed en netjes en van alle gemakken voorzien enige minpuntjes die we hadden was dat de enigste Nederlandse zender BVN het niet deed en dat de airco niet sterk genoeg was om de kamer echt cool te krijgen en hier door een paar keer wakker geworden in de nacht omdat het gewoon te warm was in de kamer. Het eten is goed alleen vond ik persoonlijk dat er niet voldoende keus was met het avond eten. Als ik 1 rondje had gelopen en opgeschept had had ik alles eigenlijk al gezien en moest ik de 2de ronde maar weer het zelfde opscheppen als in de 1ste ronde. Ook kwam het regelmatig voor dat het eten lauw/koud was. Ontbijt was erg goed, lunch was eigenlijk meer wat je van het avond eten verwacht, hier was vaak vlees en andere dingen die je meer bij avond eten verwacht. Drinken was allemaal prima, je kon deze zelf tappen.

Personeel is vriendelijk, spreken goed Engels en zijn niet uit op fooien.

Veder raad ik aan om een auto te huren bij het hotel voor 55 euro per dag. Hiermee is de hele baai mee te ontdekken. Je kunt stoppen bij elk dropje en steden wat erg leuk is. De Baai van Kotor waar het hotel aanlicht is echt prachtig en raad het zeker aan om met de gehuurde auto een ronde om deze baai te rijden.

Dit hotel is zeker aan te raden en is een goede uitval plek voor uitstappen naar andere steden, het land is echt prachtig en er is genoeg te zien en te beleven.

verassend mooi

Diane,
    29-7-2017

de omgeving daar zelf is niet zo heel veel maar wel omliggende dorpen

Bijela scoort een 7,2 uit 10, op basis van 4 reviews