Appartement Lux Tri Ribara

Appartement

Laatste review

Schoon en net appartement, direct aan boulevard met leuke restaurants en winkeltjes. Daarna stap je gelijk op het strand, deels met zand en deels met grind. Iedere dag schone handdoeken en 1x per week schone lakens. Aan achterkant zijn er smalle straatjes met supermarktjes en uitzicht op de bergen. Omgeving is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Toen wij er waren zaten er bijna geen Nederlanders maar veel mensen uit omliggende landen. Zeer vriendelijke eigenaresse die ons ook nog eens een upgrade naar een groter appartement had gegeven.

1 review over Appartement Lux Tri Ribara in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lux Tri Ribara in Becici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lux Tri Ribara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.