Hostel Vila Jadran

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag22°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Jadran voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Vila Jadran in het Nederlands

Alleenreizend

Geweldig

Ton
7-11-2010

Geweldige eigenaren, brachten mij gratis naar het treinstation en naar de veerboot en daarnaast erg vriendelijk en altijd tijd voor een praatje.Grote, schone kamer en een prima ontbijt tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Mocht internet in hun eigen woonkamer gebruiken. Iets buiten het centrum, maar prima te lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Vila Jadran in Bar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Vila Jadran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.