Hotel Dream Hotel

Met vrienden

stom

ja van veen
4-9-2011

niet doen slecht eten viese bedden haren in de gootsteen enz.

Prettig rustig gelegen hotel

Lod
22-9-2010

Klein en rustig gelegen hotel ten nooren van het centrale plein in Ulaanbator. Alles (centrum en voornaamste musea) op loop afstand.

Hotel bestaat uit twee gebouwen, onder in een van de twee gebouwen bevindt zich een heerlijk restaurtant met typisch chinees eten.

Kamers goed verzorgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream Hotel in Ulanbataar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.