Reviews over accommodaties in Mongolië

goed hotel/hostel

Patty,
    18-3-2012

Ik verbleef zelf in een dorm voor 8 personen. Zag er heel erg netjes en schoon uit! Badkamer ensuite, heb ik zelf liever buiten de kamer, maar dat is persoonlijk. Hij was in ieder geval ook schoon en netjes, net als de kamer zelf. Eten in restaurant is goed! Daar ook gratis internet (ontvingen we helaas niet in dorm..). Ligging is prima, niet in centrum (ongeveer 35 minuten lopen) maar genoeg in de omgeving!

Hotel Ovootel is een goede keuze.

p.m.landstra,
    7-6-2011

Het hotel is door ons bezocht als uitvalsbasis voor een trektocht door het Terelj park. Een goed hotel met een nette bediening. Ontbijt is apart te bestellen en is wellicht wat aan de dure kant (6 dollar) maar verder wel in orde. Internet kan niet op de kamer gebruikt worden maar wel op een andere locatie in het hotel (niet gratis). Hotel ligt niet ver van het GANDAN klooster.

mooie ligging in het centrum, goede uitvalsbasis

cees fossen,
    9-5-2011

Het hotel is voor mongolische begrippen duur, het is qua kamers wat oud en er mankeren wat zaken. Echter gelet op de levensstijl in Mongolie en de prijs van levensonderhoud is het gewoon een goed hotel.

Ben er nu drie keer verbleven en blijf er graag terugkomen. Goed restaurant en een leuke bar met grote diversiteit aan gasten.

Prettig rustig gelegen hotel

Lod,
    22-9-2010

Klein en rustig gelegen hotel ten nooren van het centrale plein in Ulaanbator. Alles (centrum en voornaamste musea) op loop afstand.

Hotel bestaat uit twee gebouwen, onder in een van de twee gebouwen bevindt zich een heerlijk restaurtant met typisch chinees eten.

Kamers goed verzorgt.