Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo

Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo

Luxe hotelWeer vandaag29°22°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hermitage Hotel Monte Carlo voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo in het Nederlands

uitstekend

Robert R.
10-10-2011

dit hotel is zijn 5 sterren meer dan waard. prachtig ingericht. uitstekende kamers, gelet op details. zeer schoon, geen vuiltje te zien. Liften zijn het bekijken al waard. Zeer behulpzaam personeel en uiterst vriendelijk. Ontbijt buffet (€ 38,-) is wellicht duur, maar je kan alles krijgen en wordt voor je bereidt. Geen gezeul langs een duf buffet, maar obers die alles voor je meenemen naar je tafeltje in de de Eiffelkoepel of het terras met havenzicht wat je maar aanwijst. Dit hotel is aan te bevelen voor mensen die eens echt in de watten willen gelegd worden. Vergeet niet de mooie Spa met directe verbinding vanuit het hotel. zo met je badjas aan naar de Spa met vrij gebruik van sauna en hamman. Veel behandelingen mogelijk , zelfs cardio.

Let op de mooie aanbiedingen vanaf 3 nachten met sensationele helivlucht vanaf de Helihaven in Monaco naar Nice airport. Passagiers van KLM kunnen gelijk inchecken voor doorgaande vlucht in Nice. Helihaven is gelijk als een vliegveld qua incheck.

Gereisd Met partner in Wed Oct 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Karina
18-6-2011

Hotelmanagers waren aardig en ik werd goed geholpen

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Hermitage Hotel Monte Carlo is pure verwennerij.

anne
7-6-2011

Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo in Monte Carlo is echt pure luxe en verwennerij en echt alles is in de puntjes verzorgd want de kamer is perfect en het eten is delicious en wordt als gast gewaardeerd en verwend.

Gereisd Met vrienden in mei 2008

2008

Goed hotel! Luxe, ruime marmeren badkamer, badjassen, Boek

Lily
22-6-2008

Goed hotel! Luxe, ruime marmeren badkamer, badjassen, slippers. Boek wel een kamer met zeezicht, deze bieden uitzicht op de jachthaven van Monaco, echt schitterend. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het casino en cafe de Paris. Gedurende de hele dag is er een shuttle die je naar de diverse hotels en de beachclub brengt.

Gereisd Anders in Sun Jun 22 2008 13:22:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo in Monte Carlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermitage Hotel Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.