Hotel Ambassador Monaco ***

Hotel Ambassador Monaco ***

Hotel Ambassador Monaco
Hotel Ambassador Monaco
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador Monaco voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ambassador Monaco in het Nederlands

zeer basic

nickvg8, 2-9-2016

Zeer basic hotel, wel proper en vriendelijk personeel. Het ontbijt is echt wel miniem, er is enkel wat confituur en hesp als beleg, verder koffie thee, en wat afgebakken broodjes. prijs kwaliteit komt het hotel op dit gebied niet overeen

Supermooie plek in het dure Monaco

Maaike, 14-7-2011

Prachtig en goed gelegen hotel. Monaco is niet groot maar het ligt dicht bij alles wat je wil zien in Monaco. Ideaal.

SUPER ECHT WAAR

Meneer van leeuwen, 17-2-2011

Mooiste allertijden

Heb jet npg nooit beter gezien.

Ik kwam aan ik dacht wauw.

Ik zal er ook heen gaan.

Als ik u was

mooi

iris, 13-2-2011

mooi hotel, mooi uitzicht. goede service. aan te raden

centraal gelegen betaalbaar hotel

jozien, 21-6-2010

gunstig gelegen. Je kijkt zo op het paleis. Het zit overal dichtbij.

De kamers zijn netjes, badkamer met douche. Ontbijt is goed. Elke dag schone lakens en handdoeken. zeer tevreden. Betaalbaar en goede service.

Monaco is niet overal duur, wat ze zeggen. Alleen in Monte Carlo zijn de prijzen aan de hoge kant. De rest van monaco valt wel mee.

Dit is een superhotel

Annemarie, 9-7-2007

Dit is een superhotel. Centrale ligging, zeer nette kamers, fijne bedden, grote badkamer en 's ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt! Echt een aanrader!!

Goed hotel, nette kamers, goede service (zowel in Frans,

Jan-Gerrit en Brigitte Heijenk, 29-3-2007

Goed hotel, nette kamers, goede service (zowel in Frans, Engels als Italiaans kun je je kenbaar maken), heerlijk restaurant. Kamers zijn netjes, badkamer is zelfs ruim, maar mist een douchegordijn.

Ligging is perfect: Vlak bij Fontveille en Port Hercule.

Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador Monaco in Monte Carlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador Monaco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador Monaco scoort een 7.27 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: