Monaco

Reviews over Monaco

Prima hotel op loopafstand van casino

Stijn,
    21-9-2014

Het Novotel is een mooi modern hotel met comfortabele kamers. Het personeel is vriendelijk en efficient. Het ligt vanaf het casino een stukje omhoog tegen de heuvel, waardoor je een mooi uitzicht over de stad hebt. Er is een kleine tuin met een mooi zwembad. In de kamers is voldoende afzetruimte, en gratis wifi. De executive kamers hebben ook een bluetooth speaker en een Xbox 360. De prijs is voor Monaco redelijk.

Gereisd zakelijk in september 2014

Aanrader

elisahke,
    24-8-2014

Modern hotel, leuk zwembad, uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Goede locatie, top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Netjes,

Uit Assen,
    14-12-2011

Erg gezzelig! het lijkt mij ook goed klantvriendeelijk en genoeg ruimte voor ons

Gereisd met vrienden in april 2011

;euk

schilenberg,
    30-7-2011

fantastisch,zeer vriendelijke mensen gastvrij, lekker eten, schone kamers, oor de knderen genoeg te doen

Gereisd met partner in juli 2010

Een "BETERE" versie van de Novetel keten !

JAN_DE_BONDT1,
    28-7-2011

Dit hotel heeft een zeer goede ligging ! Het is een mooi hotel met alle moderne komfort ! Zeer vriendelijk personeel, goede keuken , kamers zijn degelijk en netjes onderhouden. Naar mijn mening zeer redelijk van prijs voor drankjes en eten. Dit hotel heeft ook een hart voor kinderen ! Zwembad, animatie en een eigen ontbijthoekje maakt het voor deze kereltjes ook aangenaam na een dag wandelen in het bergachtige Monaco...

Het is een "betere" versie van de Novotel hotels in het algemeen ! Dit hotel is een

aanrader als je een paar dagen in het prachtige Monte Carlo wil verblijven...alles ligt op een paar minuten stappen ! Mij zien ze hier zeker nog terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Monaco scoort een 9,4 uit 10, op basis van 70 reviews