Hotel Vila Verde

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Verde voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vila Verde in het Nederlands

fantastische plek.

Andre van Oort
1-8-2013

Hotel ligt op 15 minuten vanaf vliegveld en met de taxi 10 minuten vanaf het centrum. Hotelkamers ( met airco) zijn super mooi en ruim, maar ook allemaal met mooie badkamer en sanitaire voorzieningen(toilet en bidet) . perfect ontbijt. Door de Ned. Organisatie PUM is er bemoeienis geweest van een hotelier met de inrichting van het hotel en de training van het vriendelijke personeel dat overigens Engels spreekt. Ik kom al vanaf 2000 een keer of 4 per jaar in Vila Verde logeren. Ik coördineer diverse projecten in het land t.b.v. straatkinderen en kinderen met beperkingen. De eigenaar van het hotel ( lid van de Rotary) waardeert dit meestal met een glas perfecte Moldavische wijn: "Purcari". hij is vinoloog en presenteert deze wijn in zijn Hotel. Hij schenkt ook aan goede doelen. De prijzen van de kamers liggen rond de € 50 per nacht inclusief ontbijt en dagelijks opgemaakt bed en schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Verde in Chisinau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Verde scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.