Tijdelijk €25 aanbetaling

El Méson del Marques

We hebben de beste aanbieders voor Hotel El Méson del Marques voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 11 reviews

8.1FantastischScore uit 11 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over El Méson del Marques

• 9Ann19-07-2014

Heel leuk hotel voor op doorreis.

Mooi hotel, gezellige sfeer. Héél lekker eten in romantische sfeer. Echt een aanrader! Ligt tov het plein van Valladolid. Heel centraal dus. Echt leuk.

• 6Van D.12-02-2013

Mooie plek slecht hotel

Januari 2012 geweest in dit hotel. Gelukkig maar 1 nacht! Het hotel ziet er mooi uit. Maar de service, de kamers en het eten vielen ons enorm tegen. Het zwembad was ook extreem koud. We bestelden roomservice. Dit duurde bijna twee uur, en toen het kwam was het lauw en volledig smakeloos. Het ontbijt was ook het slechtste wat we in heel Mexico op onze rondreis hebben gehad. De kamer was klein en redelijk schoon. Maar het bad was wel geel, en de tegeltjes lieten los.

• 8Rob24-12-2009

Fijn hotel met fantastische keuken

Het hotel ligt pal in het centrum aan het plein waar het "allemaal" gebeurt. Het hotel heeft prima kamers en je kan de huurauto op een afgesloten terrein parkeren.

Het mooiste is het restaurant op het binnenpleintje. Rondom een fonteintje met planten en bomen zijn in de bogengallerijen heel romantisch tafeltjes neergezet en speelt er akoestische gitaarmuziek. Het restaurant blijkt 1 van de beste in de regio en we hebben er met veel plezier gedineerd. Probeer vooral de geflambeerde gerechten die met veel show aan tafel worden bereid...voor een prijs waarvoor we hier naar de Burger King moeten.

Opmerking: omdat er constructiewerkzaamheden naast het hotel aan de gang waren hebben we om een andere kamer gevraagd. Onze aanvraag werd snel en efficient verwerkt en we kregen een kamer in een dependance waar het heerlijk stil was.

Het plein werd ook gereconstrueerd waardoor dit helaas niet in gebruik was.

Informeer even naar deze zaken voor vertrek.

• 8defbeatz05-12-2009

Nice hotel

Gelegen aan het centrale plein van valladolid, kamer was schoon, eten was goed. Zwembad was lekker.

• 7wageveld24-07-2009

Prima hotel, ideale ligging

Hotel aan het centrale stadsplein van Valladolid, dat zelf een relaxed Mexicaans stadje is dat zo'n typisch Spaans/ Mexicaans koloniale sfeer uitstraalt.

Het hotel ziet er statig uit met een mooi op binnenplaats gelegen restaurant waar we een heerlijk ontbijtje hebben genuttigd.

Onze kamer lag in een vleugel die uitkeek op een klein maar fijn zwembad waar we lekker in gepoedeld hebben. Netten boven een deel van het bad bewezen hun nut want een grote Mangovrucht kwam tijdens onze zwempartij uit die boom vallen. Kamer niet groot maar ach, we hebben er weinig tijd met de ogen open doorgebracht. Douche was uitstekend en de bedden sliepen goed. Kamer was ook schoon. Parkeren kan op een bewaakt terreintje achter het hotel. 't Is als je laat arriveert wel passen en meten maar de "guardacoches" vindt altijd wel een plekkie..

Moesten alleen bij inchecken wel erg lang wachten aan de receptie.

• 9Ann09-07-2008

Leuk hotel zoals eerder genoemd. Mooi interieur, erg leuk restaurantje op de binnenplaats. Absoluut aanrader!

• 8Vera31-05-2008

Wij hebben hier een nacht doorgebracht in een junior suite, op aanraden van de touroperator. Een prachtige ruime kamer met geruisloze airco en een nette badkamer. Onze voordeur was direct gelegen aan de binnenplaats met zwembad. Nadeel was dat dit hotel ook gebruikt wordt voor groepen, en in ons geval hadden we net de pech dat een grote groep Canadese scholieren tegelijk met ons incheckte en als een speer richting het zwembad ging. Wij hebben onze duik daardoor maar even uitgesteld.

Restaurant biedt veel gevarieerde gerechten en hygiene staat hier hoog in het vaandel: alle serveersters dragen een haarnetje. Dat heb ik tijdens onze rondreis door Yucatan niet vaak gezien.

Ook wij hebben dit hotel als uitvalsbasis genomen voor een bezoek aan cenote Dzitnup, een van de mooiste cenotes die we bezocht hebben tijdens onze reis! Neem vooral ook je snorkel mee! Chichen Itza is goed bereikbaar vanuit Valladolid, zo'n 45 minuten met de auto.

• 8G.J. Koppenaal21-08-2007

Het hotel is al voldoende omschreven. Het ziet er heerlijk, relaxed uit, met voldoende oog voor details. Leuk om alles te bekijken als je zit te eten.Ik vond het zwembadje er niet bepaald schoon uitzien, en daar ben ik maar uitgebleven. Je moet niet alleen met drinkwater uitkijken in deze landen.... Van alle 12 hotels die ik in juli/aug. 2007 bezocht heb, is dit de enige met lift! Koning Aap noemt deze hotels 'sfeervol' en 'middenklasse'. Sfeervol dus wel, maar de kamers zijn erg simpel voor middenklasse. De airco's zijn zo luid (wel koud!) dat het lijkt alsof je in een busstation slaapt. Toch wel een aanradertje!

• 9Kim 07-07-2007

Geweldig mooi hotel. Heel knus en inderdaad koloniaal ingericht. Fontein in het midden op een binnenplaatsje met eromheen een tuintje en daaromheen tafeltjes van het restaurant. Ligt aan het centrale plein van de stad. Schoon en heel goed verzorgd. Kamer en badkamer netjes en knus. Het echte Mexico gevoel!

• 9katja10-04-2007

echt een heerlijk hotel. Zo lekker en zo goedkoop hebben we op onze rondreis niet gegeten. Vanuit hier leuk om naar de cenote ditznup te gaan. Ga wel vroeg. Mooie schone kamers en een heerlijk zwembad om lekker even bij te komen

Hotel El Méson del Marques info

Soort hotel