Sorteren

Reviews over Valladolid

prima hotel voor deze prijs

annelies
    1-5-2015

prima kamer, 26 m3, groot zwembad, alleen maar twee bedjes, heeft ook maar 8 kamers, kleinschalig dus. Wasbak en douche apart, genoeg ruimte voor de koffers. Ontbijt leek karig, maar je kon gewoon eieren en kaas vragen. Goede ligging in de stad.

Heel leuk hotel voor op doorreis.

Ann
    19-7-2014

Mooi hotel, gezellige sfeer. Héél lekker eten in romantische sfeer. Echt een aanrader! Ligt tov het plein van Valladolid. Heel centraal dus. Echt leuk.

Habitez dans les fleurs !

gasser jean-pierre
    6-11-2012

De style colonial : patios et jardins exotiques ; fleurs et fruits aux branches des arbres ! Un peu éloigné du centre . Propre ,piscine tennis ...

Perfect gelegen hotel met ruime kamers

Jeroen
    21-4-2012

Hotel San Clemente ligt perfect, op de hoek van het centrale plein naast de kathedraal. De kamers van het hotel liggen aan galerijen rond een ruime binnenplaats met palmbomen en een zwembad. Zo heb je midden in het centrum van Valladolid toch het tropische vakantiegevoel.

De kamer ziet er wat basaal uit, maar is wel heerlijk ruim en functioneel. De kamer en de badkamer zijn schoon, de bedden liggen goed en er stroomt warm water uit de douche. Er is zowaar airco, een oud en luidruchtig exemplaar dat moeite heeft met de grote ruimte, maar het scheelt toch een paar graden. Een klein vloerhanddoekje voor in de badkamer zou wel fijn zijn, ook al blijft douchewater keurig achter het gordijn.

Mooie Ligging

Koen
    31-8-2011

We hebben dit hotel bezocht tijdens onze Shoestring-reis "De Maya Route", hierbij hebben we één nacht verbleven in dit hotel.

Het Hotel heeft een zeer mooie ligging vlakbij het centrale plein in Valladolid. De kamers zijn niet lux, maar alles is aanwezig. Een fan aan het plafond zorgt voor verkoeling.

Het hotel heeft tevens een mooi zwembad gelegen in de binnentuin. Een ontbijtje kan gekocht worden in de overdekte markt aan het plein. Hier staan de verkopers je fanatiek naar hun tentje te roepen, maar blijven wel netjes achter het hekje staan.

Conclusie, een mooi hotelletje in het centrum van Valladolid.

Valladolid scoort een 7,5 uit 10, op basis van 12 reviews