Tijdelijk €25 aanbetaling

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mision Uxmal voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Mision Uxmal

• 10Monica05-05-2018

Een super mooi hotel met een prachtig uitzicht op de Maya tempel van Uxmal!

• 0Moezeltje09-06-2011

Prachtig uitzicht

Wij zijn maar een nachtje in dit hotel geweest tijdens een rondreis door Mexico. We kwamen laat aan en zijn 's ochtends al vroeg vertrokken en kunnen dus niet heel veel over dit hotel zeggen, maar het uitzicht was super! Je kijkt vanuit het hotel zo over de jungle en het tempelcomplex Uxmal.

• 5Marlies10-08-2009

Hotel met leeg zwembad

Eerste indruk van het hotel was goed. Ruime kamer, ruime badkamer, groot balkon met prachtig uitzicht over de jungle en de ruines van Uxmal. Er is echter verder niets op loopafstand.

Helaas het zwembad was leeg en het was bloedheet, dus waren wij erg aan een koele duik toe. We zijn daarom op zoek gegaan naar een ander hotel en beland bij Lodge Hotel. Volgens de Lonely Planet was dit het duurste hotel in de omgeving. Maar het kostte ons 1.000 Pesos (ca. 54 Euro) voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Misschien was de prijs lager ivm lagere bezetting door de Mexicaanse griep?

In Hotel Mision lagen ook veel dode, grote torren op de grond, wat niet echt smakelijk was.

• 3catharina08-09-2008

niet goed...

Wij zijn hier gelukkig maar 1 dag/nacht geweest. Eerste indruk was goed. Helaas werd dit snel minder! Bij een regenbui hadden we gelijk heel veel water dat vanaf het balkon de kamer inkwam. Vervolgens was het water voor een paar uur afgesloten (gewoon overdag). 's avonds was het buffet minimaal aan keuze, koud en niet gaar. Wel duur voor mexicaanse begrippen. Kortom blij dat we weer verder konden!

• 6Annette14-05-2008

Hotel ligt in de middle of nowere, wel uitzicht op (in de verte) ruines van Uxmal. Zwembad was niet schoon, maar was toch lekker om even een verfrissende duik te nemen na een stoffige dag rondreis.

Wat echt slecht was aan dithotel was het eten. Twee van ons gezin hebben hier een voedselvergifteging opgelopen. Eten (buffet) staat uren te pruttelen (of niet) in bakken, saus lag een dikke laag over. Zeer weinig keus en voor mexicaansebegrippen redelijk aan de prijs.

• 8Thomas03-01-2008

Goed hotel, in de directe omgeving van de ruïnes van Uxmal. Goede spa op het dak, zeer aan te raden! Leuk zwembad, waar je wordt bedient. En dit op Eerste Kerstdag.... Harde bedden, dat wel...

• 7Mascha en Serge26-11-2007

Uxmal is schitterend. Je mag naar boven en een prachtig uitzicht. Mooi in de jngle gelegen. Je wordt wel 's ochtends gewekt door de volgels die vanaf zonsopgang veel herrie produceren. Veel leguanen gezien. Mission is een goed hotel, we waren op rondreis. Ontbijtbuffet eenvoudig en diner buffet ook. Maar er is niets anders in de buurt.

• 8A. Keijzer29-10-2007

Er waren maar weinig mensen toen wij er waren. Kamer was prima en schoon. Je hebt vanaf het balkon van je kamer een prachtig uitzicht en in de verte zie je een klein stukje van de ruines, alleen geen stoelen op je balkon.Ontbijt was simpel, broodje, boter, jam en koffie of thee. Mooi zwembad, maar oud. Er is verder niets in de buurt te doen maar dat vonden wij ook niet nodig, want wij kwamen voor de ruines en de avondlichtshow (absoluut de moeite waard). Personeel was vriendelijk.

• 6Vincent van Someren28-08-2007

Het hotel was niet schoon, het zwembad was erg vies. De kamers zijn erg gehorig (vooral bij de trapopgang). Eten: keuze was zeer beperkt en de kwaliteit erg slecht!

• 8Paul en Simone20-08-2007

Hotel goed kunnen vinden aan de doorweg van Merida-Uxmal-Campeche.Ligt zeer ruim en rustig. Goed ontvangen door Alberto, vriendelijk en eerste indruk gelijk goed. Koloniaal hotel,ruime kamer op 1e etage met mooi uitzicht op tuin, zwembad, en in de verte, zowel voor als achter veel groen en 's avonds de geluiden van krekels. Kom je helemaal tot rust. Goed ontbijt en diner, lopend buffet. Een nacht gebleven, maar zou best langer uit kunnen houden voor de rust. In de buurt niet veel te doen om te eten of te bezoeken. 27-07-2007

Hotel Mision Uxmal info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carretera Merida-Campeche Km.78 S/N, 97480