Hotel Residencial

MexicoYucatanMerida

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residencial voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 19 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Residencial

• 3Van der Linden25-08-2019

Nooit meer

Het is een erg oud hotel wat aan renovatie toe is. In principe vinden wij dit nooit zo erg en kunnen we hier prima door heen kijken. De airco maakt veel lawaai. Dit zorgt ervoor dat je meerdere keren in de nacht wakker wordt. Zonder airco slapen is geen optie want het is erg warm. De kamer is gehorig. Je kan het gesprek van de buren mee luisteren. In de nacht werden wij gebeld via de hoteltelefoon. In de ochtend konden wij niet douchen omdat de leidingen het niet meer deden. Ontbijt is matig, je hebt een aantal keuzes waar je uit kan kiezen en krijgt dan een klein bordje eten. Bij het ontbijt lekte de koffie uit het kopje omdat deze gewoon kapot was. Het personeel kan weinig tot geen Engels wat het erg lastig maakt om te communiceren.

• 4Cees16-12-2013

Waardeloos hotel

In verband met een rondreis belandden wij in dit Hotel. De kamers zien er voldoende uit. Ontbijt zeer karig en matig. Kamers aan de voorzijde zijn bijna niet te bewonen door het geluid van een doorgaande weg richting centrum. De hele nacht verkeersbewegingen. Slecht voor je nachtrust. Achterzijde was iets beter, maar dat was het wel. onvriendelijk personeel.

• 8Ennai21-07-2013

Overnachtingshotel tijdens rondreis

Kamers en algemene indruk hotel prima! Jammer dat je 2 bedden krijgt ipv 1 groot 2 persoonsbed. Ontbijt heeft geen eigen keuze. Er staat fruit voor je klaar. Als je dat op hebt krijg je een bordje scrambled egg. Kan zijn dat dit geldt voor rondreisgroepen alleen en dat individuele gasten wel zelf kunnen opscheppen.

• 6hetfort10-01-2013

Voor reizigers met auto goed om te parkeren

Schone ruime kamers met erg luide airco. Constante urinelucht in de badkamer. Kamers aan de straatkant zeer luidruchtig i.v.m. het voortrazende verkeer al vanaf 04.00 in de morgen. Personeel enigszins ongeïnteresseerd.

• 7mw Bos01-01-2012

Prima hotel om een paar nachten door te brengen.

Het hotel ligt een eindje lopen van het centrum, maar dat vond ik geen probleem. Kamer was schoon en het ontbijt was uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk.

• 7keesverhoeven27-07-2011

Leuk overnachtingshotel

Prima schoon en net overnachtinghotel. Tijdens onze rondtocht hier 2 nachten geslapen. De kamers waren voldoende groot, de badkamer was wat gedateerd. Het hotel ligt op ca 20 minuten lopen van het centrum. We hebben alleen ontbijt gehad in dit hotel.

• 7Rudeless08-12-2010

No nonsense hotel in het centrum

Residencial is prima als uitvalsbasis voor een paar nachten. De kamers en het pand zien er zwaar gedateerd uit maar zijn verder netjes in orde. Personeel is vriendelijk en de ligging is lekker centraal in de stad. Ik zou er geen week willen zitten maar Residencial is okay om tijdens een rondreis neer te strijken. We zaten er in oktober, er waren bijna geen gasten.

• 6Patricia05-04-2010

Overnachtingshotel

Prima overnachtingshotel. Erg kleine kamers, maar voldoende groot hoor.

• 8marjan16-08-2009

Leuk hotel

Prima hotel en prima verzorging. Tijdens de rondleiding 1 nacht geslapen in dit hotel.

• 8Barry30-04-2009

Goed doorreis hotel

Dit was het tweede hotel van onze rondreis en was best goed. Het hotel ziet er leuk uit, behalve de kamers. Die waren wat minder vergeleken bij de rest maar zeker wel goed genoeg. Eten was er prima, alleen het zwembad had de afmetingen van een badkuip. Maar goed op de rondreis kijk je daar anders tegen aan.

Hotel Residencial info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij