Hostel Nomadas

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag35°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Nomadas voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Nomadas in het Nederlands

Alleenreizend

Goed hostel

Esther
30-6-2010

Goedkoop slapen in Merida.

Dicht bij centrum van de stad en winkeltjes in de straat. Je kunt kiezen voor een eigen kamer (met of zonder douche) of een slaapzaal daarnaast is er een zwembad aanwezig dat voor wat verkoeling zorgt. Voor weinig geld zeker een goed hostel.

Tegen betaling kun je gebruik maken van internet, het continentaal ontbijt is inbegrepen in de prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Nomadas in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Nomadas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.