Hotel Mision Park Plaza Merida

1 review over Hotel Mision Park Plaza Merida in het Nederlands

Matig

Bo
2-4-2012

Luidruchtige kamers. Vooral door de wind die door het opendak waait door het gehele hotel heen. Schone en nette kamers. Hotel midden in het centrum daardoor de zon om 1 uur 's middags bij het zwembad weg. Flamingo excursie is aan te raden. Personeel was erg behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mision Park Plaza Merida in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mision Park Plaza Merida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mision Park Plaza Merida scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.