Tijdelijk €25 aanbetaling

Mision Panamericana

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mision Panamericana voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 26 reviews

7.7GoedScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Mision Panamericana

• 9H.M. Mullers24-04-2017

geweldig hotel

mooi hotel dat rustig gelegen is en toch dicht bij het koloniale centrum van de stad. zeer vriendelijke receptie. zeer ruime kamers ca 55 m2. grote badkamer. mooi ingerichte kamers met geluidsarme airco. ruime lobby en ruime gangen. goede wifi en een mooi zwembad waarvan het water aan de koude kant is - 22% max. redelijk ontbijtbuffet met niet al te vriendelijke personeel. restaurant met een redelijke kaart.

• 7Ilja13-08-2012

Centrale ligging

Dit hotel is zeer centraal gelegen ten opzichte van de bezienswaardigheden, alles is lopend bereikbaar. Ook kun je je auto parkeren op de prive parkeerplaats wat wel fijn is in het drukke Merida. Het hotel is een beetje verouderd, zo ook de kamers. De airco werkte maar maakte vreselijk veel lawaai. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is heerlijk verkoelend en op de ligbedjes liggen handdoeken klaar. Een prima hotel om een of twee nachtjes te verblijven.

• 8Esther10-08-2012

Goede ligging

We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis. Het hotel was goed te vinden, mooie uitstraling, parkeerterrein. Kamers vielen ietwat tegen. De tl-verlichting vervangen zou de kamers al sfeervoller maken. Service is goed en een centrale ligging. Je kunt lopend naar het centrum. Het hotel was goed te vinden.

• 7Monique06-08-2012

Net hotel met ligging in het centrum

2 nachten in dit koloniale hotel verbleven en wij vonden het een fijn hotel met een prima ligging. Je bent zo in het centrum op de verschillende pleintjes met restaurantjes. Zwembad om even lekker uit te rusten, goed en uitgebreid ontbijt voor Mexiaanse begrippen. Ruime en nette kamers in koloniale stijl. Nette badkamer. Harde matrassen.

• 8Thea18-04-2012

Net hotel

Hotel was netjes, beetje verouderd, maar had zeker sfeer. Kamer was goed en bedden lagen lekker. Hotel zit op perfecte plek om Merida te verkennen. goede, afgesloten parkeergelegenheid voor de auto

• 8Thomas06-01-2012

Super gelegen in het centrum

Twee nachten in dit heerlijke hotel gebleven. Zeer vriendelijk personeel, lekker zwembad, ruime kamers. Het hotel heeft een beetje de ouderwetse grandeur van vroeger. Niet alles is perfect, maar wij vonden het er heerlijk. Gratis wifi op de kamer. Je loopt zo naar het centrum, wat super levendig is. Goede parkeerplaats achter het hotel, bewaakt.

• 7Danny03-04-2011

Hotel dichtbij het levendige plein

Het Mision Panamericana is een groot hotel, wat wel een opknapbeurtje mag gebruiken. Voordeel is dat dit hotel wel bij dichtbij het levendige plein ligt, waar toch van alles gebeurd.

• 7Albers31-05-2010

Uitstekend gelegen stadshotel.

Prima gelegen in historische centrum van Merida. In een paar minuten lopen sta je midden op de plaza mayor. Kamers zijn groot, niet luxe, maar schoon. Voor een stadshotel, 2 nachten, is het prima. Eten kan uitstekend in de buurt. Tip: Portico del Peregrino in calle 57, een straat achter het hotel ( calle 59 )

• 7Evelien10-08-2008

prima ligging

Hier 2 nachten geweest tijdens onze autorondreis. We kregen een suite. Deze kamer was echt belachelijk groot! De kamer had net een nieuw likje verf gehad, maar erg zorgvuldig is dat niet gedaan. Zowel het raam als de gordijnen zaten onder de verfspatten. De badkamer zag er niet zo fris uit. Ook waren ze vergeten een toiletbril te plaatsen. Dit bij de receptie gemeld en toen we 's avonds terugkwamen zat er direct een nieuwe toiletbril op. Dus dat was een goede service! Het ontbijtbuffet is oke. 's Avonds in Merida gegeten. Vooral het pleintje is erg gezellig met terras en live muziek. Verder is de stad erg druk 's avonds. We zijn ook naar het natuureservaat Celestun geweest. Dit was leuk om te doen. Maar het enige dat we hebben gezien is een aantal flamingo's. Ik had er meer van verwacht....

• 8Wahoo06-02-2008

Mooi hotel in de stad, waar je gezellig kunt rondlopen. Vooral op zondagavond erg gezellig. Alle winkels zijn open en de Mexicanen maken muziek en het is er druk. Kamers groot en netjes. Het ontbijt was zeer sober en de bediening niet om over naar huis te schrijven

Hotel Mision Panamericana info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle 59 No. 455 entre 52 y 54, 97840