Hotel Maya Yucatan

Hotel Maya Yucatan

6.6Voldoende

Mexico, Yucatan, Merida

Op vakantie geweest naar Maya Yucatan?

6.6Voldoende

18 reviews over Hotel Maya Yucatan

• 7Moezeltje09-06-2011

Niks mis mee

Tijdens een rondreis hebben wij twee nachten in dit hotel gelogeerd. Dit is ons prima bevallen. Verwacht geen enorme luxe, maar gewoon een fijn hotel middenin de stad.

Gereisd met partner in juli 2005

• 7Remy25-01-2011

Prima hotel

Tijdens onze rondreis hebben we hier 2 nachten geslapen, Hotel ligt direct in het centrum. Doordat de kamers om een binnenplaats en toren zijn gebouwd is het er rustig. De kamers is netjes en voorzien van alle faciliteiten. Het zwembad en terras zijn wat verouderd. Het ontbijt was prima en a la carte.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 6Huub10-01-2011

Goede ligging, Kamer niet optimaal

Na lang zoeken (lag meer aan de weguitleg) uiteindelijk toch gevonden voor onze 2de en 3de nacht tijdens onze rondreis. Toen we onze kamer kregen op de begane grond, aan de binneplaats bij het zwembad schrokken we toch wel even. Beetje oud en vies, en badkamer was ook maar simpel en niet echt heel schoon. Airco maakte inderdaad veel herrie. Volgensmij las je op een hoger gelegen kamer lag, dat dit betere kamers waren.

Het restaurant / ontbijtzaal is simpel, net zoals het eten. Wel smakelijk overigens.

De ligging is echt super, om de hoek van het grote gezellige centrum met vele winkels / restaurantjes / pleintjes. Hier is veel te zien en te beleven. Dit is het grote voordeel van dit hotel, verder niet veel speciaals. Goed genoeg voor de doorreis.

Gereisd met partner in juni 2008

• 6RedCellNL18-09-2010

Zakenhotel dicht bij centrum

Dicht bij het historische centrum van Merida Erg goed parkeren op afgeloten parkeerplaats naast hotel Lastig te vinden Hotelrestaurant is van andere eigenaar dus ontbijt is erg duur als je het los betaald. Zwembad ligt uit de zon maar wel erg warm water Zat inderdaad folie op het raam maar dat was meer zonwerend en niet hinderlijk. Geen minibar

Gereisd met partner in september 2010

• 7sascha11-06-2010

redelijk hotel voor paar nachtjes

Hotel tijdens rondreis bezocht; goede ligging tov centrum. Kamers ruim, airco maakte veel geluid. Niet in het hotel gegeten, in het centrum vele gezellige restaurants.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7rrvandeven19-03-2010

Gewoon...netjes!

Gewoon een redelijk goed hotel,schoon...en kamers tegenwoordig zonder geel plastic!

Gereisd met partner in januari 2010

• 7jolly24-09-2009

prima ligging

Prima hotel voor een paar nachtjes. Je loopt zo het centrum in vanuit het hotel en je kan de auto prima kwijt. Ontbijt niet veel bijzonders. Personeel bij de receptie deed prima hun best.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Geertje Room15-04-2009

een afknapper

twee dagen hier doorgebracht tijdens een rondreis. keiharde bedden. Geel plastic voor de ramen Ontbijt en diner niet geweldig. personeel liep niet over van vriendelijkheid

Gereisd met partner in maart 2009

• 6Paul Marks23-03-2009

eenvoudig

Hotel, met eigen parkeerplaats, is eenvoudig maar schoon. Restaurant ongezellig, ontbijt eenvoudig. Ligt op 5 minuten lopen van het kleine maar gezellige centrum. Wij waren er eind januari, twee nachten, op doorreis. Het zwembad zag er niet erg uitnodigend uit, er dreef rommel op het water. Ook jammer dat het in de schaduw ligt.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8ronald05-01-2009

prima gunstig gelegen hotel

na het lezen van eerdere recensies viel het hotel 100% mee. Gunstige ligging, vrizelfendelijk personeel, goede ruime kamer, rustige airco, goed zwembad. eten moet je in merida zelf op de zocalo e omgeving, een belevenis en veel keuzes ook voor ontbijten voor een schijntje!

Gereisd met partner in december 2008

Hotel Maya Yucatan info