Tijdelijk €25 aanbetaling

El Conquistador

7.5GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel El Conquistador voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over El Conquistador

• 7Bart28-07-2012

Geen 5 sterren, kamers zijn goed

We hebben tijdens onze rondreis door Mexico twee dagen in dit hotel overnacht. Het ontbijt is erg uitgebreid en je wordt goed wakker van de pianomuziek (lees: het live piano-gejengel), de kamers zijn netjes maar zeer zeker geen 5 sterren waard. Alles is goed verzorgd, bedden zijn prima en er staat een mooie LCD-televisie, maar dat is het dan ook. In de omgeving is niet bijzonder veel te beleven, buiten een winkelcentrum (kleine winkeltjes, restaurants) om de hoek.

• 8Walter20-01-2011

prima hotel

We hebben tijdens onze rondreis door Yucatan 1 nacht in dit hotel overnacht. Het hotel is gelegen aan een drukke weg op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Merida. Naast het hotel is een parkeerplaats vor de auto. Het was voor het personeel blijkbaar te veel moeite om de bagage te halen en te brengen. Zelf sjoiuwen dus. Dit waren we in Mexico niet gewend. De kamer was netjes en erg ruim met een prima bed. Ook de badkamer was netjes. Douchen in bad, maar wel veel waterdruk. Boven op het dak van het hotel is een leuk zwembad, met ligbedjes en een bar. Helaas geen personeel in de bar. Vanaf het dak wel mooi uitzicht over de stad. We hebben niet in het hotel gegeten, dus geen oordeel over het restaurant. Over het geheel een prima hotel. Volgens het hotel zelf 5 sterren, Wat mij betreft 4 sterren. Maar in ieder geval meer dan de twee sterren die Zoover aangeeft.

• 7dj08-11-2009

aardig hotel

de 5 sterren heb ik niet ontdekt. maar met 3 man hadden we een hele grote kamer. de bar van het hotel was om 10 pm al dicht, maar wel gratis internet.

• 6Esther03-05-2008

Wij hebben in april 08 een nacht in dit hotel doorgebracht. Wat een tegenvaller. Duur hotel voor mexicaanse begrippen (150 dollar per nacht) Hier zit GEEN ontbijt bij (25 dollar pp) Ontbijt is wel prima. Kamers zijn niet groot en erg standaard. De douchekop lekte waardoor het water tegen t plafond aanspoot, met als gevolg een drijfnatte badkamer. Niet de prijs/kwaliteit verhouding die je zou verwachten. Personeel spreekt amper engels. Het hotel ligt iets buiten t centrum, welke met een taxi voor geen geld makkelijk te bereiken. In het centrum (calle 60) zitten een boel hotels waar je volgens mij veel beter kan zitten. Het hotel claimt trouwens een 5 sterren hotel te zijn...

• 7V&P03-09-2007

We zijn hier 2 nachten geweest tijdens onze rondreis in Mexico. Het hotel ligt buiten het oude centrum van Merida. De kamers waren prober, het ontbijt was lekker. Het avondeten buiten het hotel is beter. Klein zwembad op het dak met een leuk uitzicht. Ideaal voor een groepsreis, dit is natuurlijk minder voor de gewone gasten (veel extra drukte)

• 8Suzan29-08-2007

Goed hotel. Heerlijk ontbijt en ruime en schone kamers. Leuk zwembad op het dak met een mooi uitzicht over de stad. Wij zijn met de taxi naar het centrum gegaan voor het diner, is toch wel een stuk gezelliger dan het hotel.

• 8Jeffrey en Ester23-06-2007

Hotel bezocht in mei 2007. Een zeer goed hotel met mooie schone kamers. Met de taxi ben je voor een paar cent zo in het centrum van Merida.

• 9Ellen H.02-02-2007

Hotel bezocht in aug.2006. GEWELDIG hotel, in alle opzichten ! Goed, centraal gelegen aan de mooie "Boulevard" Paseje de Montego waar zich veel koloniale huizen en kunstwerken bevinden.Centrum is goed aan te lopen(15 minuten), zwembad OP het dak met geweldig uitzicht, grote lobby, leuke hotelbar, mooie eetzaal MET heeeeeeerlijke gerechten ( Zowel ontbijt, lunch en diner)alles wordt vers gemaakt/gebakken door goede koks ! Personeel zeer correct en vriendelijk.Eigen parkeerplaats, auto wordt elke keer netjes opgehaald en weggebracht. Hotelkamers erg netjes, schoon en fris met heerlijk, stevig bed. PRIMA, PRIMA !!!

Hotel El Conquistador info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Paseo de Montejo 458 , 97000