Hotel del Peregrino

4 reviews over Hotel del Peregrino in het Nederlands

Prachtig gebouw

RS
11-11-2011

Mooi en schoon hotel, gelegen op loopafstand van de zocalo. Het persooneel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers zijn zeer mooi en ruim.

Gereisd met partner in januari 2009

Prachtige plek

Backpackguru
7-11-2011

Het hotel ligt niet alleen op loopafstand, maar is ook een fijne plek om te vertoeven. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2009

Mooi hotel

Mexpacker
12-7-2011

Del Peregrino is een prachtig hotel en heeft een vriendelijke bediening. De ligging is op loopafstand van het centrale plein en de kathedraal. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed!

Gereisd met partner in april 2009

Fantastisch coloniaal hotel!

Ingrid
24-9-2009

Vlakbij centrum gelegen. Zeer mooi coloniaal ingericht. Kamers zijn ruim, schoon en netjes. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in april 2009

We hebben een aantal aanbieders voor del Peregrino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel del Peregrino in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel del Peregrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.