Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 15 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Colonial voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Colonial

• 7Simone25-06-2014

Centraal gelegen hotel

Erg centraal gelegen hotel, goede en snelle service, kleine maar authentiek ingerichte kamers

• 7Marc27-03-2012

Goed passage hotel

Ideaal hotel voor kort verblijf. Geen te grote kamers maar netjes. Op de gang Sipwell voorzien, Geen buitenlicht, raam komt uit op de gang. Gratis parking maar niet bij het hotel. Zeer goede ligging in centrum stad.

• 6jan_weimar07-03-2011

mooi centraal, maar....

Het hotel is prima centraal gelegen, maar om de auto te parkeren moet je over de smalle stoepen een flink eindje lopen. Het personeel is vriendelijk. De airco maakt een reuze herrie en kamer was nogal sjofel. Je loopt zo naar het gezellige centrale plein waar je op de hoek leuk kunt ontbijten.

• 8dennis en debby27-07-2010

prima hotel voor doorreis

toen wij op rondreis waren hebben we hier 2 nachten geslapen en het hotel was prima. we hadden alleen logies en de kamer was goed. we hebben hier heerlijk geslapen. het licht lekker centraal in het centrum in de buurt van vele prima restaurantjes. een echte aanrader is panchos, vooral de mojito en de maya koffie (dat wordt aan tafel gemaakt en dat is een hele show)

• 7Saskia26-07-2010

Prima hotel

Ideale ligging, twee blokken van het plein af. Parkeren vonden wij wat ver weg. De airco maakte idioot veel lawaai, maar verder was alles is orde. De nieuwe kamers schijnen beter te zijn. Kleine zwembad is leuk voor de kids. Belangrijk: het raampje dat uitkomt op de gang kan niet op slot zijn, dus je stapt vanaf de gang zo de kamer in! De even op slot zetten. Wifi gratis! Ontbijt prima en restaurant Pinchas om de hoek is SUPER!

• 7Bianca15-04-2010

Goed doorgangshotel in het gezellige centrum!

Hotel ligt op twee blokken van het grote plein. Vanaf donderdag t/m zondag is er van alles te doen op straat en het plein. Straten worden afgezet, winkels zijn tot 23:00 open, er wordt muziek gemaakt en terrasjes worden opgesteld. Een heerlijk relaxte sfeer. Het hotel heeft een parkeerplaats op drie blokken vanaf het hotel (andere richting dan het centrum), waar gratis geparkeerd mag worden. Bij aankomst mag je op de tijdelijke parkeerplaats parkeren en uitladen. Lift aanwezig. Vriendelijke bellboys. Wij hadden een kamer toegewezen gekregen naast de grote airco-generator. Hier waren we niet blij mee en direct werden we overgezet naar een andere kamer (helaas wel kleiner). Douche spuit alle kanten op. Verder een leuke en gezellige kamer. Er is een goed ontbijtbuffet voor 74 pesos, maar het is veel leuker om in de stad te eten. Pancho's is een zeer goed restaurant om de hoek van het hotel. Fijne ambiance. Het schijnt de beste van Merida te zijn. Een echte aanrader.

• 8Valesca06-10-2009

Vrolijk ingerichte kamers!

Prima 4 sterrenhotel midden in de stad. Redelijk schone kamer (douche liet te wensen over), niet heel groot maar prima te doen. Douche kwam niet heel veel water uit, lang haar uitspoelen was wat lastig en douchegedeelte was flink verouderd. Vrolijk ingerichte kamer, geel geschilderde muren met veel gietijzerwerkjes om het een koloniale uitstraling te geven. Leuk balkonnetje erbij (zonder stoeltjes helaas) met uitzicht op de drukke straten van Merida. Airco maakte nogal wat lawaai.

• 8Marlies10-08-2009

Prima hotel

Prima hotel met een klein zwembad. Dit zwembad ligt op een kleine, opgesloten (weinig daglicht), binnenplaats waar je even kunt zitten (foto op de website geeft een verkeerd beeld). Nodigt echter niet uit om lang te blijven zitten, want je zit daar bij de doorloop van de keuken naar het restaurant. Maar in een stadshotel is het altijd lekker om even op te kunnen frissen in een zwembad. Bij aankomst kun je kort parkeren op de plek bij de ingang. Anders even in de parkeergarage aan de overkant en daarna op de verderop gelegen parkeerplaats van het hotel.

Wij hadden een kamer op de bovenste (4e) verdieping waar een ruim dakterras is. Dit was voor ons ideaal als de kinderen 's avonds in bed lagen. Ook fijn om te ontbijten als je zelf iets regelt. Ontbijtbuffet in het hotel was naar onze smaak met teveel warme gerechten. Op iedere verdieping stond een watertappunt. Kamers zijn aan de kleine kant, badkamer ook, maar voldoende voor 1 of 2 nachten. Ligging is zeer centraal.

• 7TB23-02-2009

aardig hotelletje

leuk hotel voor tijdens rondreis. beetje gedateerd, kamers waren niet echt geweldig. wij zaten eerst in een stinkhok met geen uitzicht, maar mochten wel van kamer ruilen. service is dus prima.

Ontbijt moest apart worden betaald, maar was prima (buffet).

ligging goed, midden in het leuke centrum van Mérida.

• 6Marc30-09-2008

Gunstig gelegen

Het hotel ligt prima bij het centrum. De kamers zijn ruim, maar wij sliepen bij het aircosysteem, wat regelmatig luidruchtig was. Het ontbijtbuffet was een aanrader.

Hotel Colonial info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle 62, 97000