FamiliehotelWeer vandaag37°24°

7 reviews over Hotel Caribe in het Nederlands

Prima hotel

Richard
17-8-2011

Prima hotel aan een leuk en levendig plein midden in Merida. Mocht je de keuze hebben .. vraag dan naar een kamer op de bovenste verdieping voor een prachtig uitzicht en dichtbij het zwembad welke op de bovenste verdieping is.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel met karakter

RalphW
25-8-2010

Hotel caribe ligt geweldig midden in het centrum. Met de auto was het even kijken waar we konden uitlaten en het heeft geen parkeerplaats, een blok verderop kun je betaald parkeren, als bezoeker van hotel Caribe betalen zij de nacht. Wij hebben hier alleen het ontbijt gehad wat goed was (een keer geen buffet) en de bediening was ook goed. Hadden een probleempje met de airco waarna er meteen iemand kwam met de oplossing. Het zwembad op het dak was vooral voor onze oudste zoon (4 jaar) geweldig. Er is helaas geen lift (twee verdiepingen). Al met al een erg leuk hotel, aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Gelukkig maar twee nachten

Martin & Anja
24-8-2010

Wij zijn hier afgelopen juli 2010 geweest.We hebben hier 2 nachten geslapen i.v.m. een rondreis. De ligging van het hotel is perfect, je stapt uit het hotel zo op het terras en je zit vlakbij een groot gezellig plein. De kamers waren klein en donker, daglicht kwam er nauwelijs binnen en de airco had vreselijk veel lawaai. Ook zijn er kakkerlakken op de kamers gesignaleerd. Het ontbijt was simpel maar prima en genoeg.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer

poltje
31-7-2010

Het hotel ligt midden in het centrum, top locatie. We hadden een kamer met twee bedden, die niet echt comfortabel waren. Er waren of bed bugs of een hele aparte muggen op de kamer die alleen me vriendin hebben gestoken. Ze heeft 3 weken lang bulten op haar benen gehad. Ik wens niemand dit toe. Het ontbijt is goed, maar smeer je daar wel goed in want daar zijn wel gewone muggen.

Gereisd Met partner in juli 2010

Goede ligging en sfeervol

Petra
2-1-2010

maar de kamers zijn toe aan renovatie. De badkamer was verroest, toilet spoelde niet door en we vroegen om een extra deken en kregen een gerafeld stukje stof. Het hotel ligt midden in het centrum, super. En je hebt er op je kamer geen last van omdat deze rondom een binnenplaats liggen. Het is een beetje vergane glorie, dat wel. Met een goede renovatie is het een pareltje. Auto kun je veilig stallen in een parkeergarage waar iemand van het hotel je naartoe kan leiden. Parkeer eerst even tegenover de kathedraal om je koffers uit te laden. Het personeel is op leeftijd en loopt er onverzorgd bijloopt (onder meer vieze kleding). Ontbijt was uitstekend, goed verzorgd en leuk zittend in de op de binnenplaats. Ga niet bij de buren eten, dit is echt zero quality.

Gereisd Met vrienden in december 2009

Leuk hotel in centrum van de stad

Marianne
26-1-2009

Hotel Caribe was ooit een klooster, maar is nu een sfeervol hotel midden in het centrum van de stad. De kamers liggen rond een binnentuin, waardoor je geen last hebt van lawaai. De kamers zijn groot, de badkamer is echter nogal klein. Bovenop het dak ligt een zwembad met uitzicht op de kathedraal. Ontbijt is goed (menukaart).

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Wij hebben hier in september 2007 één nachtje geslapen

Harold
27-9-2007

Wij hebben hier in september 2007 één nachtje geslapen. Prima middenklasse hotel midden in het centrum van Merida. 2 minuten lopen naar de markt, waar van alles te doen is. Kamers zijn schoon en het hotel straalt een leuke sfeer uit en heeft een binnentuintje en zwembad op het dak. Als 'doorreishotel' is dit prima.

Gereisd Met partner in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Caribe voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribe in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.