Hotel Ambassador Merida

Hotel Ambassador Merida

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador Merida voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ambassador Merida in het Nederlands

Goed overnachtingshotel

marcelrooijmans
31-12-2010

Hotel heeft weinig indruk op ons gemaakt. Alles een beetje verouderd. Maar wel schoon.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Eenvoudig hotel

lhoebers
15-10-2008

Een overnachting gehad in Hotel Ambassador in Merida. Het hotel is eenvoudig en sommige kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken. Wij hadden geen last van de luidruchtige airco. Er waren echter mensen uit onze groep die hier wel last van hadden. Het hotel heeft overigens een klein zwembad en je kunt er een eenvoudig ontbijt bestellen. Het hotel bevind zich op loopafstand van het centrum.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oude kamers, badkamer VIES

RP
28-7-2008

De kamers in dit hotel zijn afgeleefd. De badkamer was vuil met zelfs dode insecten en tussen de douchedeuren schimmels. De airco maakte verschrikkelijk veel lawaai maakte!! De airco van andere kamers rammelden zo hard dat je 's nachts niet kon slapen (airco op eigen kamer uitgeschakeld).

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Slechtste hotel van de hele rondreis, vooral het ontbijt

Xelos Brussels
25-5-2008

Slechtste hotel van de hele rondreis, vooral het ontbijt was niet te eten! Kamers ruim, maar op de badkamer tussen de douchedeuren schimmels en een airco die enorm veel lawaai maakte!!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador Merida in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador Merida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.