Bed & Breakfast Macan Ché

MexicoYucatanIzamal

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Macan Ché voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

7 Reviews over Macan Ché

• 8martin en feara07-04-2013

Gezellig kleinschalig hotel met informele sfeer.

Het was even wennen bij aankomst want het geheel oogt rommelig. Erg aardig personeel die je van alle kanten willen helpen. Je slaapt in huisjes gelegen door de rommelige tuin. Wij hadden huisje met ruim terras vlakbij het restaurantgedeelte wat wij als prettig ervaren hebben.Wifi alleen hier aanwezig. Huisje was echt Mexicaans met prima bed en redelijke douchegelegenheid. Je loopt in 5 minuten naar het centrum van Izamal. Ivm rondreis met mijn man in huurauto hebben we hier naar volle tevredenheid overnacht. Wij waren hier op een zondag en de zondagsfeer in centrum Izamal was erg leuk! Goed te doen voor een paar nachten. Zwembadje viel tegen dus hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

• 8Van D.12-02-2013

Oase in de stad

Een hippie-achtig paradijsje met een mooie tuin vol vogels en een prachtige receptie. Dit door een Amerikaanse gerund bed&breakfast (waar je ook op bestelling kunt eten 's avonds!) is echt heel leuk! De lobby is oergezellig met vogels en een boekenkast waar je fijn een boek kunt uitzoeken. De mensen zijn zeer vriendelijk en staan voor je klaar. We hebben zelfs een kookworkshop gedaan bij de cheffin, en onze eigen (moddervette) maar superlekkere lunch bereid! Je kunt er 's avonds eten maar omdat de keuken zo klein is krijgt iedereen een tijd waarop hij kan komen eten. Dat heeft wat charmants. Wat er op tafel komt is echt mexicaans en superlekker. De kamers zijn allemaal anders en prima in orde. In de ochtend word je wakker door het gezang van vogels! Prijs kwaliteit goed.

• 9marijepelle11-12-2010

El paraiso!

Wat een paradijsje, zodra je de poort doorloopt naar binnen kom je in een jungle-paradijs. Kamers zijn allemaal huisjes (vaak 2 appartementen per gebouwtje), met een eigen veranda met bankje of stoeltjes en een hangmat. Wij hadden ook de Jungla als kamer. Erg mooi en sfeervol ingericht allemaal. Heerlijke douche, airco en ventilator. Leuk zwembadje maar wel erg koud, brrr. ;)

Eten was trouwens overheerlijk, moet je inderdaad een uur van tevoren even je bestelling doorgeven. Ontbijt was ook super voor elkaar.

Izamal heb je in een halve dag wel gezien. Waar je ook lekker kunt eten is in het grote restaurant naast de piramide. Heerlijk!

• 8defbeatz05-12-2009

Leuk hotel

Vriendelijke staff, kamer was schoon. met de auto was alles makkelijk te bereiken. Zwembad was schoon maar doordat ze schijnbaar een Cenotes wilde namaken zag het er iets minder uit.

• 815-07-2009

Een verborgen paradijsje

Het hotel ligt in een aftands staatje net buiten het "gele stadje". Zodra je door de poort gaat stap je echter in een geheel andere wereld. In een schitterrend aangelegde tuin staan verspreid tussen het groen losse huisjes. In plaats dat er met kamernummers wordt gewerkt heeft ieder huisje zijn eigen thema dat helemaal is doorgevoerd. Wij hadden de Jungle kamer vlak bij het zwembad(je).

De service is voortreffelijk. Het hotel wordt gerund door een gezin. Als je hier wilt eten moet je dit minimaal een uur van te voren aangeven zodat het eten van de markt gehaald kan worden. Het zwembad is aangelegd in de vorm van een cenote, doordat het een heel diep deel heeft blijft het ondanks de hitte lekker koel.

Wij hebben hier even rustig bij kunnen komen tijdens onze rondreis. Het stadje zelf vonden wij niet veel aan. Had het hotel in een andere stad gelegen dan was de beoordeling zeker hoger geweest.

• 9Jim Rausch07-11-2008

prachtige stop voor rondreis

Wat een leuk B&B. Gelegen in een woonwijk verwacht je dit leuk aangelegd complex niet, maar zodra je de toegangspoort door bent betreed je een klein paradijsje. Vriendelijke mensen welke een prima service aanbieden, het dorpje zelf is niet bijzonder maar tijdens een rondreis is dit een ideale stop om even op kracht te komen.

• 9Ann20-09-2008

Leuk complex!

Leuk hotel in de mexicaanse stijl. Huisjes liggen verspreid over het terrein (niet ver van elkaar) en zien er erg leuk uit met ieder een eigen stijl. Zwembad is prima, weinig ligplaatsen maar toen wij er waren was het niet druk. Het gele dorpje Izamal is leuk, maar niet voor meerdere dagen. Weinig eettentjes, maar in het hotel kun je eventueel ook eten.

Bed & Breakfast Macan Ché info

Veilig betalen met