Sorteren

Reviews over Izamal

Gezellig kleinschalig hotel met informele sfeer.

martin en feara
    7-4-2013

Het was even wennen bij aankomst want het geheel oogt rommelig.

Erg aardig personeel die je van alle kanten willen helpen.

Je slaapt in huisjes gelegen door de rommelige tuin.

Wij hadden huisje met ruim terras vlakbij het restaurantgedeelte wat wij als prettig ervaren hebben.Wifi alleen hier aanwezig.

Huisje was echt Mexicaans met prima bed en redelijke douchegelegenheid.

Je loopt in 5 minuten naar het centrum van Izamal.

Ivm rondreis met mijn man in huurauto hebben we hier naar volle tevredenheid overnacht.

Wij waren hier op een zondag en de zondagsfeer in centrum Izamal was erg leuk!

Goed te doen voor een paar nachten.

Zwembadje viel tegen dus hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Oase in de stad

Van D.
    12-2-2013

Een hippie-achtig paradijsje met een mooie tuin vol vogels en een prachtige receptie. Dit door een Amerikaanse gerund bed&breakfast (waar je ook op bestelling kunt eten 's avonds!) is echt heel leuk! De lobby is oergezellig met vogels en een boekenkast waar je fijn een boek kunt uitzoeken. De mensen zijn zeer vriendelijk en staan voor je klaar. We hebben zelfs een kookworkshop gedaan bij de cheffin, en onze eigen (moddervette) maar superlekkere lunch bereid! Je kunt er 's avonds eten maar omdat de keuken zo klein is krijgt iedereen een tijd waarop hij kan komen eten. Dat heeft wat charmants. Wat er op tafel komt is echt mexicaans en superlekker. De kamers zijn allemaal anders en prima in orde. In de ochtend word je wakker door het gezang van vogels! Prijs kwaliteit goed.

Verbazing alom, wat een hotel !!!!

C.Maan
    23-8-2011

We hebben drie prachtige dagen en nachten gehad in dit prachtige hotel. Gebouwd op een oude ranch met behulp van de bestaande gebouwen staan de kamers verspreid ​​in een grote tuin. De gastheer en gastvrouw (Harald en Sonia) hebben ons de beste service tijdens onze trip door de Yucatan gegeven. Vooral de speciale aandacht was enorm. De set-up van dit hotel is uniek. Het is klein en intiem, dat gaf ook de persoonlijke aandacht. We waren verbaasd over het ontbijt, maar nog meer waren we verrast door de uitstekende 3-gangen diner, die mooi werd geserveerd in het hoofdgebouw. We verbleven 1 nacht in Casa Maya en twee nachten in twee junior suites met onze kinderen. We hebben de standaard kamers bekeken. Alles hier is smaakvol ingericht en dat is terug te zien in alle details. We voelden ons thuis en bedroefd vertrokken uit dit hotel en namen we afscheid van onze gastvrouw en gastheer, maar we gaan zeker een keer terug naar dit prachtige hotel, want welke kamer je kiest, hij is PERFECT.

El paraiso!

marijepelle
    11-12-2010

Wat een paradijsje, zodra je de poort doorloopt naar binnen kom je in een jungle-paradijs. Kamers zijn allemaal huisjes (vaak 2 appartementen per gebouwtje), met een eigen veranda met bankje of stoeltjes en een hangmat. Wij hadden ook de Jungla als kamer. Erg mooi en sfeervol ingericht allemaal. Heerlijke douche, airco en ventilator. Leuk zwembadje maar wel erg koud, brrr. ;)

Eten was trouwens overheerlijk, moet je inderdaad een uur van tevoren even je bestelling doorgeven. Ontbijt was ook super voor elkaar.

Izamal heb je in een halve dag wel gezien. Waar je ook lekker kunt eten is in het grote restaurant naast de piramide. Heerlijk!

Leuk hotel

defbeatz
    5-12-2009

Vriendelijke staff, kamer was schoon. met de auto was alles makkelijk te bereiken. Zwembad was schoon maar doordat ze schijnbaar een Cenotes wilde namaken zag het er iets minder uit.

Izamal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews