Hotel Piramide Inn

Zakelijk

Heerlijk hotel

Conny
28-2-2012

Een heerlijk hotel met een lekker zwembad en alles binnen loopafstand. Ook de tempels van Chitzen Itza, een must voor iedere cultuurliefhebber.

Prima hotel

Marlies
10-8-2009

Goed, eenvoudig hotel met een fijn zwembad. De kamers zijn ruim en zien er leuk uit in Mexicaanse stijl. Ligging is in het dorpje met diverse restaurants op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piramide Inn in Chichen Itza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piramide Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.