8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Chichen Resort & Yaxkin Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hacienda Chichen Resort & Yaxkin Spa in het Nederlands

We hadden toch iets beters verwacht

Hugo
20-11-2017

Het hotel bestaat uit een oud landhuis in een grote tropische tuin waarin een aantal bungalows zijn gebouwd. De onze heeft een totale oppervlakte van ca 40 m2 waarvan ca. 9 m2 bestemd is voor de badkamer die hiervoor met een halfhoge wand is afgescheiden. We hebben in de kamer een 2 persoons-bed, 2 ongemakkelijke zitstoelen, nachtkastjes en koffie/thee faciliteiten plus een koelkastje. Verder gratis wifi (wel traag) in de buurt van het hoofdgebouw, tegelvloer, kluisje en airco. Warmwater voorziening slecht, geen telefoon op de kamer en TV en matige verlichting. Ontbijt uitgeserveerd: Redelijk tot goed. Er kan wel worden gekozen voor eieren geserveerd in elke vorm. Diner: Goed. Ons Oordeel: Ondanks dat we het hotel als goed beoordelen vinden we de 5* classificatie te hoog gegrepen.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi en sfeervol hotel.

martin en feara
7-4-2013

Prachtig hotel bijna bij ingang van de site. Je logeert in zeer sfeervolle appartementjes gelegen door de mooie jungletuin.Veel vogels en eekhoorntjes. Wel deel je,je veranda met gasten van je buurbungalow. Hangmatten en prima tuinmeubilair waar je ,s avonds lekker kunt lezen. Mooi zwembad met veel ligbedden. Vriendelijk ontvangst evenals rest van het personeel. Restaurantgedeelte was prachtig,wij zaten buiten. Ontbijt en avondeten was prima! Leuk winkeltje aanwezig en mocht je wat willen kopen wordt een gedeelte van je geld gebruikt voor hulp kinderen in de omgeving.

Gereisd Met partner in maart 2013

Direkt aan ingang van de site Chichen Itza

Nora
28-7-2010

Het hotel was oorspronkelijk de verblijfplaats van de Archeologen die de opgravingen daar uitgevoerd hebben. Er was een zwembad . De kamers bevonden zich in bungalouws die verspreid lagen op het terrein.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend gelegen vlak bij de ingang van Chichen

15-7-2009

Het hotel bestaat uit losse huisjes met twee kamers per huisjes met een eigen zitje aan de voorkant. De huisjes staan in een mooi aangelegd park dat elke morgen door een heel leger van mannetjes wordt onderhouden. De service van het hotel is prima.

Het vonden wij voor de prijs die je betaald niet goed. Een gevalletje van veel bord en weinig eten. Hier maken ze duidelijk misbruik van de ligging van het hotel. (dichtbij de ruines zonder noemenswaardige stad/dorp in de omgeving).

Het zwembad is ruim en bij aankomst kregen we hier een welkomsdrankje aangeboden van het huis. Een poolbar had hier trouwens niet misstaan.

Over het algemeen een mooi hotel maar wel prijzig.

Gereisd Met partner in juni 2009

Prachtig hotel, echt een aanrader!

carola
12-7-2009

Op onze rondreis kwamen wij in deze prachtige hacienda terecht, die op enkele minuten lopen van de ruines van Chichen Itza ligt. Het okergele landhuis ligt in een prachtige tuin met overal kleine gebouwtjes, met daarin de hotelkamers. Het eten was uitmuntend!

Gereisd Met partner in juni 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Chichen Resort & Yaxkin Spa in Chichen Itza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Chichen Resort & Yaxkin Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.