Hotel Chichen Itza

MexicoYucatanChichen Itza

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Chichen Itza voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 9 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Chichen Itza

• 8Birgit21-04-2015

Hotel Chichen Itza

Mooi hotel ruime kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Mooie tuin met een leuk zwembad. Ligging aan de rand van het dorp Piste. Naast het hotel een supermarkt en tegenover het hotel een heel goed restaurant.

• 9Ann19-07-2014

Leuk hotel vlakbij mayasite!

Omdat we op doorreis waren verbleven we hier slechts één nacht. Echt mooi hotel, mooie, grote, propere kamer. Leuk zwembad. Héél lekker eten met zeer vriendelijke (Engelssprekende) bediening. Vlak bij de site Chichen Itza. Een aanrader!

• 8martin en feara07-04-2013

Sfeervol hotel

Prima ontvangst en aardig personeel. Hotel ligt vlakbij ingang van de Mayasite! Kamers in zeer sfeervolle bungalowstijl gelegen in mooie jungletuin. Prima zitgedeelte met oa hangmat op je (gedeelde) terras. Ontbijt en diner buiten op terras van hotel is prachtig. Mooi zwembad met ligbedden. Helaas konden wij tot onze grote spijt ivm fris weer hier niet zwemmen Mijn man en ik hebben hier slechts 1 nacht gelogeerd want we maakten een rondreis in huurauto. Wij hadden hier nog wel een nacht langer willen blijven. Wifi alleen bij hotelgedeelte.

• 7Richard17-08-2011

Goed hotel voor (door) reizigers

Goed hotel om 1 nacht door te brengen en dichtbij de site. Kamers zijn schoon en het eten redelijk.

• 7dj08-11-2009

goed hotel

goed hotel met een hele goede ligging ten op zichte van de maya site. s'avonds kan je naar de licht show. en ze hebben een goede bar in het hotel met veel tequila.

• 7Hanna07-10-2008

Goede ligging

Wij zijn hier in juli geweest. Goed hotel als je op doorreis bent. Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Dicht bij de ruines. Er is 's avonds inderdaad niets te doen. Het personeel is vriendelijk, maar het eten stelt niet zo veel voor.

• 7Jos & Marieke26-06-2008

Prima (doorreis) hotel waar we tijdens onze rondreis 1 nacht hebben overnacht. De ligging ten opzichte van de ruines is goed.

• 7Resa12-10-2007

Prima hotel in echt Mexicaanse sferen. Het zwembad is erg lekker en de tuin gezellig. Het personeel is uiterst vriendelijk. Alleen het eten iets minder lekker.

• 7Judith29-07-2007

Een leuk hotel om een nacht te verblijven als je de Ruines gaat bezoeken. 's Avonds is er niets te doen. Alleen buffetrestaurants met toeristische prijzen. Ook bij het hotel kun je eten (buffet). Wel redelijk. Er zit een zwembad bij het hotel en daaromheen een tuin en de kamers zijn standaard maar goed.

Hotel Chichen Itza info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar