• Type accommodatie

Reviews over Chichen Itza

prachtige maya-plaats, wel toeristisch

Lilian
    28-2-2018

Deze maya-plaats is geweldig mooi, veel te zien maar je mag niet ergens in of op klimmen (dit kan wel in Uxmal). Erg toeristisch (ook al druk om 8.00uur 's morgens) dus veel kraampjes maar je kan daar de beste souvenirs kopen voor weinig geld, daarna nergens meer zoveel gezien (afdingen is daar gebruikelijk). Wij hadden een hotel om de hoek wat erg handig was omdat we via de achteruitingang naar binnen konden. We hebben helaas niet de sound en light show gezien maar ik heb begrepen dat deze ook in het engels om 21.00uur te zien is en het lijkt me een aanrader (mooier dan Uxmal)

Chichen Itza scoort een 9 uit 10, op basis van 23 reviews