Hotel HB Córdoba

We hebben een aantal aanbieders voor HB Córdoba voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel HB Córdoba in het Nederlands

prima hotel

h.mullers
25-4-2017

vrij nieuw en modern hotel in Cordoba.

het hotel ligt bij een groot park en op ca 1 km van het stadsplein, parque 21 de mayo.

de kamers zijn ruim, goede bedden, brede gangen.

het hotel heeft een restaurant en een mooi zwembad met ligstoelen.

vriendelijke receptie die ondanks de taalproblemen veel moeite doen.

het ontbijtbuffet is goed verzorgd en inclusief koffie.

theeliefhebbers moeten bijbetalen want thee is niet in de prijs van het buffet inbegrepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HB Córdoba in Cordoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HB Córdoba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.