Hotel Arenas del Mar

Hotel Arenas del Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Arenas del Mar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arenas del Mar in het Nederlands

Arenas Del Mar

NeleVr
3-2-2014

het is alweer een tijdje geleden dat ik hier verbleven heb, maar ik herinner mij een proper hotel. Toen wij daar verbleven waren ze aan het werk naast onze kamer, dit gaf wel wat vervelende momenten, maar dit is al 5 jaar geleden.

Jammer dat je een grote straat moet oversteken om op het strand te komen, maar hier is het echt fijn vertoeven. Het hotel heeft ook een privé openlucht zwembad, dat aan het strand grenst. Je hebt er ook een mooi restaurant en zaal waar mijn neef zijn trouwfeest heeft gehouden!!

Tip voor een tussendoortje: empanadas met krabvulling!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenas del Mar in Tampico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenas del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.