Hotel Hyatt Regency Villahermosa

Hotel Hyatt Regency Villahermosa

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Villahermosa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Regency Villahermosa in het Nederlands

fantastisch hotel

H.M. Mullers
23-4-2017

5 sterren hotel met alle voorzieningen. engelstalige receptie, kruiers, ruime kamers met prima bedden, geluidsarm. rustige ligging nabij een mooi park. fantastisch zwembad in een mooie tuin. ontbijtbuffet was ook uitstekend. minpunten: op de menukaart stond vermeld dat 15% tip aan de rekening wordt toegevoegd maar dat gebeurde niet zodat het personeel geen fooi gekregen hebben. bij het uitchecken stonden er twee ontbijten op de rekening terwijl deze inclusief waren.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Villahermosa in Villahermosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Villahermosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.