Reviews over accommodaties in Tabasco

fantastisch hotel

H.M. Mullers,
    23-4-2017

5 sterren hotel met alle voorzieningen.

engelstalige receptie, kruiers, ruime kamers met prima bedden, geluidsarm.

rustige ligging nabij een mooi park. fantastisch zwembad in een mooie tuin.

ontbijtbuffet was ook uitstekend.

minpunten:

op de menukaart stond vermeld dat 15% tip aan de rekening wordt toegevoegd

maar dat gebeurde niet zodat het personeel geen fooi gekregen hebben.

bij het uitchecken stonden er twee ontbijten op de rekening terwijl deze inclusief waren.

Gewoon

Conny,
    14-8-2012

Gewoon hotel.Prima kamers.Voor Mexicaanse normen denk ik wel dat het voor hun een luxe hotel is.We hebben slechtere gehad.Kamer was best wel groot met grote badkamer.Wel een heel rustig hotel.Vlak bij het strand en centrum.

Redelijk hotel in verkeerde stad

Thea,
    18-4-2012

1 nacht in dit hotel verbleven.

Kamer was netjes met uitzicht op elektriciteits kabels.

Uitgebreid ontbijt.

Goede parkeergelegenheid.

Prachtig hotelletje

gaston_marloes,
    24-5-2011

Een hele bijzondere plek om te verblijven. Kamers waren verzorgd. Villahermosa een erg aangename plaats om te verblijven. Goede restaurants.

Net, maar sfeerloos hotel

Walter,
    18-1-2011

We hebben 1 nachtin dit hotel overnacht tijdens onze rondreis door Yucatan. Het hotel is gelegen aan een drukke doorgaande weg. Het hotel is redelijk netjes maar is erg sfeerloos. De kamer was ruim en netjes, maar rook behoorlijk muf. Ook de badkamer met douche, toilet en wastafel was ruim, maar rook niet fris. Het zwembad was behoorlijk groot, maar was oud en niet erg zuiver. Er waren geen ligbedjes bij het zwembad, maar wel tafels met stoeltjes. Het eten in het restaurant was prima, maar het ontbijtbuffet was behoorlijk aan de prijs. 140 pesos.