vakanties Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Geweldig

Wendy,
    2-11-2018

We kwamen aan en de champagne stond al klaar. De koffers werden netjes naar de kamer gereden en daarna voelde we ons de hele vakantie VIP. Alles word voor je gedaan het eten is fantastisch het personeel is onwijs lief. Volgend jaar gaan wij er weer heen voor 16 dagen. Het kost wat maar na een naar hard werken hoef je deze vakantie nergens naar om te kijken.

Prima hotel op prettige locatie

Claudia,
    9-10-2018

Het ligt in het hart van Playa del Carmen. Aan de 5th Ave. Dichtbij het strand (circa 5min lopen) en allerlei winkels. Het hotel beschikt over een eigen zwembad. Hier is het over het algemeen niet druk. Je kunt via pasjes die je krijgt strandlakens dagelijks ophalen en inleveren. Je mag ze ook mee nemen naar het strand. Dit scheelt handdoeken meenemen van huis ;) Dagelijks wordt je kamer schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken en een opgemaakt fris bed. Personeel is gastvrij en vriendelijk. Tegenover het hotel zit het restaurant waar je prima eten kunt. De standaard kamers hebben geen mini bar wat wel een gemis is. Je kunt je eigen drinken oid niet koud houden op je kamer. Het kan 's avonds wel zijn dat je de muziek van de 5th Ave hoort want hier komt het echt 's avonds allemaal tot leven. Zelf niet als storend ervaren maar als je er gevoelig voor bent kan dit een nadeel zijn. Verder prima hotel. Kan hem zeker aanraden.

Goed te doen

Anoniem,
    7-10-2018

Hotel is basic maar wel schoon. We hadden een upgrade gedaan naar een grotere kamer. Kamer was zeer mooi tegenover de eerste kamer die we hadden. We moesten 40 euro voor 1 week bijbetalen, maar dat was zeker de moeite waard om te doen. Erg fijn dat je direct in de hoofdwinkelstraat zit. Wat betreft het ontbijt zijn er genoeg restaurantjes te vinden waar je heerlijk kan eten.

Fantastische vakantie

Brenda,
    3-9-2018

Een hotel met super vriendelijk personeel,die je op je wenken bediend.

Het hotel is al voor een groot stuk gerenoveerd en met de rest zijn ze nog bezig.

‘S middags kun je in het gewoon restaurant ,de snackbar,de pizzabar of bij goed weer een bbq aan het zwembad terecht voor een maaltijd.

‘S avonds kun je kiezen uit het gewoon restaurant of 3 thema restaurants waarvoor je niet diend te reserveren op voorhand,maar er zijn wel beperkte plaatsen.

De Ligbedjes dienden wel gereserveerd te worden ,of je had grote kans van geen plaats te hebben.

5 km stappen en je bent in cancun bij het hardrock café en andere winkeltjes.Voor de merk winkels is het 10 km stappen.Taxis zijn zeer schappelijk kwa prijs en de lijnbus spotgoedkoop ,maar propvol.

Je kan ook in het riu cancun,vlakbij het hardrock terecht voor een drankje en een middagmaal als je op stap bent.

De minibar in je kamer wordt goed aangevuld en je kan 24/24 terecht in de bars.

Paradijsje!!!

Sjaan,
    29-8-2018

Het was oprecht een paradijs. El Beso kamers geboekt. Prachtige kamer met kingsize bed, bubbelbad en uitzicht op het zwembad. Toegang tot het volwassen restaurant Bleumoon, a la carte ontbijten en dineren. Het eten was overal geweldig!! Meerdere a la carte, o.a. Italiaan, steakhouse, mexicaan, wok!! Ook in het buffetrestaurant was het geweldig! Personeel werkt hard en ontzettend vriendelijk. Je komt echt niets te kort! Bediening aan het zwembad en zee. Bar in het zwembad. Geweldig! Mooi resort, netjes onderhouden en modern. Veilig gevoel door goede controle!

In de avond alleen niet echt een gezellige plek waar je aan een tafeltje kan borrelen! Alleen een plein, met weinig tafels en veel te groot! Maar in Playa is genoeg te doen!