Lodge Green Tulum

Lodge Green Tulum

Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Green Tulum voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Green Tulum in het Nederlands

Green daar is waar het hier om draait

boeing767
25-2-2014

Groen en bijzonder, we zaten hier tijdens een rondreis. Verwacht niet teveel en je zit hier goed als je hier alleen slaapt (het complex heeft niks te bieden)

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Green Tulum in Tulum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Green Tulum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.