Hotel Dreams Tulum Resort & Spa

Hotel Dreams Tulum Resort & Spastersterstersterster

8.7Fantastisch

Mexico, Quintana Roo, Tulum

Op vakantie geweest naar Dreams Tulum Resort & Spa?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Dreams Tulum Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Dreams Tulum Resort & Spa

• 8anoniem18-01-2012

Luxe met een voorbehoud

Een groot hek met strenge bewaking geeft toegang tot dit resort. Het is een mooi aangelegd complex, overal is aan gedacht. De tuinen zijn prachtig. Er komt muziek uit de steentjes. Wij hadden garden view, maar konden toch op zee kijken! Het strand is prachtig, evenals het zwembad, en het eten is inderdaad ongelimiteerd en all inclusive, net als de lekkere cocktails. Je kunt er heerlijk de hele dag leuke dingen doen.

Echter, als je ook maar iets wil wat niet all inclusive is, dan moet je heel hard dik gaan betalen. Dat is dan ook gelijk ongelofelijk duur (WIFI 15 dollar per dag bijv). En de SPA is onbetaalbaar (150 dollar voor een gewone massage). En het jammere is dat ze ook proberen om je dit aan te smeren, onder het mom van , je bent een VIP.

Alsnog een heerlijk verblijf gehad! Lekker zwembad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Ingeborg24-12-2008

Dreams come true

Heerlijke tijd gehad van 10 tot en 21 december! We hadden de kamer met tuinzicht geboekt, maar daar aangekomen kregen we een gratis update naar een kamer met uitzicht op zee. Vanaf het terrasje letterlijk 2 keer vallen en dan stond je op het strand. De kamer zelf was ook erg mooi en schoon. Het eten was echt heel goed, zeker de a la carte restaurants (zonder reserveren). De drankjes in de minibar werden elke dag aangevuld en verder kon je aan de bars zo'n beetje alle drankjes krijgen die je maar wilde. Zelfs op het strand werd je bediend, dus naar de bar toe hoefde je niet eens. Verder een leuk entertainment-team (als je wilde hoefde je de hele vakantie geen strandbed te zien): lekker volleyballen etc. en 's avonds film kijken op strand. Voor ons enige minpunt: er staan 'stenen' door het hele park waar muziek uit komt. Alsof je tijdens je wandeling over het terrein ge-entertaind moet worden. Zeker die steen die vlak bij onze kamer stond was vervelend: om 7.00 uur ging de muziek aan.

Gereisd met partner in december 2008

• 10Hans22-12-2008

inderdaad een droom!

We zijn net terug van 12 dagen Mexico. Na de ervaring dat 5 sterren in Turkije niets hoeft te betekenen waren we benieuwd wat dit hotel voor ons in petto had. In een woord ongelofelijk! Die Amerikanen hebben het zo slecht niet voor elkaar de standaard van de (veelal door Amerikanen gerunde) resorts in Riviera Maya/Playa Del Carmen/Tulum is vele malen hoger dan de resorts in Zuid-Europa. Alles is hier inclusief, dus niet alleen locaal gedestilleerd, er waren maar liefst 7 restaurants waarvan 6 a la carte, dus geen ranzige buffetten! De restaurants waren ook nog eens van zeer hoog niveau. Het personeel is uiterst vriendelijk en het entertainment team beschikt over tomeloze energie. Gebruik van snorkelspullen (mooi koraalrif voor het strand!!), zeilboten, kayaks etc is allemaal kosteloos. Onze kamer beschikte over een Jacuzzi en werd twee keer per dag schoon gemaakt. De inrichting van de kamers is ook nog een luxueus. Kortom bij Dreams zit je goed als je in de watten gelegd wil worden

Gereisd met partner in december 2008

• 8hahnj26-11-2008

mooi maar wat lawaaiig

Dreams Tulum hotel is mooi maar het entertainment was te luid; altijd harde muziek en veel geroep en gedoe

Gereisd met partner in november 2008

• 10Gita30-10-2008

topper

wij zijn drie weken terug van dreams tulum.wij vonden dit een prachtig hotel, superservice, heel vriendelijk personeel, mooie kamers.misschien ligt het aan de periode, wij hebben nooit moeten wachten id resaurants, altijd ligstoelen vrij; niet reserveren id a la carte rest., eten superkwaliteit, alleen jammer dat wij na een week naar een ander hotel moesten ivm overtreding van een milieuwet. idd is de ligging niet optimaal, ver van alles af(wij hebben een paar keer de collectivo genomen).voor ons was prijs/kwaliteit super. vorig jaar riu, wij vonden dit nog iets meer luxe ( en goedkoper!)

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Renger en Alieke24-09-2008

Heerlijk rustig

Dit hotel is heerlijk rustig gelegen, aan zee, zonder andere hotels in de buurt. Prachtig gelegen aan zee, met mogelijkheid om met een bootje te snorkelen bij het koraalrif. Prima eten, alleen niet echt toegespitst op Europeanen, met name het ontbijt en lunch. Nadeel: veel Amerikanen die de hele dag cocktails drinken. Ook het amusement is daar erg op ingesteld, jammer!

Gereisd met partner in mei 2007

• 8A.van Kleef16-09-2008

hadden hier veel meer verwacht

Fervice viel erg tegen voor 41/2 ster hotel Vooral niet accuraat vaak niet het bestelde of in verkeerde volgorde voor 3 personen bestellen en voor 2 opgediend krijgen, whisky geserveerd krijgen in een platic koffie bekertje (div. malen) Plakkerige-kleverige stoelen bij de bar je kleding werd er vies van etc.-etc. (tegenvaller)

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Dennis Hagen29-04-2008

Mijn Vriendin en ik zijn in dit resort geweest van 9 tm 23 april 2008. Ik snap niet precies waarom de algemene mening niet zo goed is?

Service: Wij hadden de goedkope gardenview voordeelkamer geboekt, nadat ik had gelezen dat de dreams kamers beter waren, heb ik een fax gestuurd met de vraag of we zo`n kamer konden krijgen. Bij aankomst moest hiervoor 40USD bij worden betaald per dag!! dat hebben we dus niet gedaan!! maar de deskmedewerker bood wel kosteloos een hacienda suite aan!! dus zeer positief.

Eten: het eten is geweldig, zowel het buffet als de overige 5 restaurants, het wachten viel ook reuze mee maximaal 25 minuten, ook krijg je een soort buzzer mee zodat je kan gaan en staan waar je maar wilt??

excursies: ook geweldig dreams is dan wel anderhalf uur rijden vanaf de airport maar is wel het laatste ophaalpunt en het eerste afzetpunt!!

Duiken: zeer goede duikschool mijn PADI gehaald koraal voor de kust is wat minder!

een minpunt er zijn 5x handoeken vergeten

Gereisd met partner in april 2008

• 6Sanna10-04-2008

Een duur hotel wat niet zo goed is als het voor die prijs zou moeten zijn.

Hoewel het personeel best vriendelijk en behulpzaam is gaan er in dit hotel ook veel dingen fout. Weinig strandstoelen met parasol, dus s'morgens vroeg je bed uit voor een goede plaats. Eten goed (buffet restaurant daar gelaten..) maar eindeloos wachten op een tafel, tenzij je om half 6 al aanschuift. Leuk zijn de obers op het strand die je drankjes komen brengen, als je ze smorgens een fooitje geeft zijn ze de hele dag je vriend. Slim is een 'animatiezwembad' met veel drukte, en een rustig baantjes zwembad voor de rest. Kamers zijn netjes, elke dag uitgebreid verschoont, elke dag minibar aangevuld. Elke avond entertainment, wel erg 'Amerikaans'.

Gereisd met familie in april 2008

• 7Juul10-04-2008

Voor de prijs die je betaald, kan je aan de Mexicaanse kust VEEL beter krijgen! Ik ben nov. 2008 hier geweest en het viel zwaar tegen. Wij zijn diverse malen naar aruba, bonaire, dom.rep. geweest en wilden nu eens Yucatan proberen. Het hotel was bijna 1,5 uur rijden en bij aankomst bleek dat de seasidesuite die geboekt was niet beschikbaar en werden in een kleine, afgelegen kamer gepropt. Pas dagen later kregen we de kamer waar we voor hadden betaald. Het hotel ligt ver van alle leuke dingen af, voor mensen die af en toe even van het resort af willen is dit een waardeloze locatie. De toiletten bij het zwembad waren alleen s'morgens schoon, s'middags was het één groot water balet. Tot overmaat van ramp was het elke avond een uur wachten op een vrije tafel bij de div. restaurants en liep ik een voedselvergiftiging op. Volgende keer dus gewoon weer naar een RIU of Iberostar hotel.

Gereisd met familie in april 2008

1 tip over Hotel Dreams Tulum Resort & Spa

• anoniem, 18-01-2012

Het World Cafe serveert het lekkerste eten. Als je een uitnodiging krijgt om je bij de VIP desk te melden: NIET DOEN! Ze proberen je een ander verblijf aan te smeren in een van hun hotels. Ook is er een of andere rondleiding die ze je willen geven, waar je je creditcard moet meenemen. Wij hebben die afgezegd, we vertrouwden het niet.

Tip : ga een dag naar Xel Ha! Superleuk!

0 vragen over Hotel Dreams Tulum Resort & Spa

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Frans, Glutenvrij, Italiaans, Mexicaans, Sushi, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht