8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Diamante K voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Diamante K in het Nederlands

Paradijselijk, het ligt echt prachtig aan de allermooiste baai van Tulum of misschien wel van Mexico. Huisjes ong. 60 us$ in laagseizoen. Zijn erg eenvoudig maar hoort ook bij het principe. Douche en toilet moet je delen.

Jammer !!! Dat de bazin een misselijk mens is en dat je dit ook terug ziet bij het personeel. Die ik echt het minst aardig vond van alle Mexicanen die ik heb ontmoet.

Probeer het te negeren en GENIET van dit paradijs.

Het centrum ligt op ong. 4 km en kost 40 peso per rit met de taxi.

Fantastisch mystiek eco resort aan het strand, beperkte electriciteit, huisjes met hangbed en muskietennet. Meditatiehuisjes. Dichtbij de maya ruines. 's Avonds verlichting mbv kaarsen. Het eten is ook erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamante K in Tulum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamante K zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamante K scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.