Hotel Posada el Moro

Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Posada el Moro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Posada el Moro in het Nederlands

Tegenvaller

Dirk
31-7-2013

Op andere sites werd het goed beoordeeld, ik vond het slecht. Ontbijt is oud brood met een potje jam en ouwe koffie. Een vrouw die er werkt is te lui dat ze je helpt. Op een kamer van een ander stel hing een rioollucht.

Aan de overkant zit een kroeg met enorme herrie tot laat, en de duurste kamers hebben hier het meest last van, omdat deze er recht tegenover zitten.

Gereisd Met partner in juni 2013
2008

Klein vriendelijk familiehotelletje, op een leuke locatie

J. Slagter
10-4-2008

Klein vriendelijk familiehotelletje, op een leuke locatie. Restaurantjes genoeg in de directe omgeving. In een geweldig plaatsje.

Klein, rustig in een mooie omgeving. De cenotes zijn dichtbij, en een absolute aanrader. Ook zijn er jungletochten te maken.

Winkelen in Cancun of Playa del Carmen is 35 minuten met de bus. Die trouwens iedere 10 minuten vertrekt van de halte aan de snelweg.

Het is 1 van de weinige plaatsjes met nog het karakter van een vissersdorp aan de hele riviera maya.

Het strand is niet super, maar in vergelijking met Cancun en Playa bekende een stuk mooier.

Gereisd Met partner in april 2007

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada el Moro in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada el Moro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.