Appartement Ocean Coral & Turquesa

Mexico, Quintana Roo, Puerto Morelos

9.1Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Coral & Turquesa voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

50 reviews over Appartement Ocean Coral & Turquesa

• 2018
    9TONY MARTIN21-09-2018

“Uitstekende resortvakantie, géén strandvakantie"

눉De kamers waren vrij luidruchtig (hoorbaar plassen van iemand in een andere kamer, TV-lawaai van andere kamers. De kamers waren ook zéér vochtig: kleding hing klammig in de kasten. Het strand was ontoegankelijk vanwege grote pakken zeewier, het zeewater was de eerste 300 m rioolbruin van het zeewier, als de wind vanover zee kwam kreeg je een indringende rotte geur van het zeewier cadeau !!!

눇Het beste eten dat ik ooit in een resort ben tegengekomen. Door voor "prestige" te kiezen kon ik onbeperkt in de vele à la carte restaurants gaan eten en deze waren bijna op sterrenniveau zowel qua eten als personeel. Ook de premium dranken in de bars en in de minibar (dagelijks aangevuld) waren zéér aangenaam (Campari, Hendrickx Gin,....). In de à la carte restaurants kon je zelfs wijnen drinken met Robert Parker quotering aan prijzen waarvoor je hier maar een huiswijntj

Gereisd met partner in september 2018

• 8Dhr Kooij19-08-2018

Ontoegankelijk strand en zee door zeewier

Prachtig resort met veel luidruchtige Canadezen en Amerikanen. Let erop dat als je voor deze bestemming kiest dat er geen zeewier-probleem is. Door de bergen zeewier die hier elk jaar aanspoelen is de zee en strand weken volledig ontoegankelijk langs de hele Mexicaanse oostkust. Doordat het strand stinkt door het rottende zeewier is het bij de zwembaden erg druk. Het resort ligt afgelegen en de excursies vanuit het hotel zijn erg duur. Beter is een auto te huen en zelf rechtstreeks op locatie tochten te boeken. Dit scheelt je honderden dollars.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Jan en Netty16-02-2013

Echt een topper

Mooi en luxe hotel, slim opgezet, waardoor je niet het idee hebt dat het zo groot is. Goed onderhouden gebouwen, kamers en tuinen. Ook het strand is schoon. Er is 's ochtends en 's middags zo'n 2 uur "bediening" op het strand. Als je vraagt om een rustig gelegen kamer, kom je bij het Privilege gedeelte te zitten. Dat is echt rustig en luxe. Entertainment is er dagelijks en niet hinderlijk of opdringerig, als je er niet van houdt (zo als wij). In de enorme lounche kun je altijd wel een plekje vinden om te internetten. Buffetrestaurant is goed, afwisselend eten, niet altijd warm eten maar keuze genoeg. De a la Carte restaurants (5) zijn allemaal prima! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze "kamerheer" zorgde vrijwel elke dag wel voor een verrassing op de kamer........! Minibar + klein koffiezetapparaatje op de kamer. Minpuntjes: de "handdoekenterreur" voor de strand-en zwembad bedjes. Heel vervelend! Strandbedjes zijn aan vervanging toe. In de directe omgeving geen vertier.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5joke_1114-04-2011

Aardig hotel maar veel schreeuwerige amerikanen

Hotel Ocean Coral is een mooi hotel als je binnenkomt, beetje lounge style en lekkere muziek. Kamers zijn schoon alleen erg muf van de vochtigheid. Restaurants zijn goed alleen kan je niet reserveren hier omdat ze met wachtlijsten werken. Met als gevolg dat je 1,5 uur moest wachten voordat je kon eten. Buitenrestaurant Villa Marina is het beste restaurant vonden wij. Strand is mooi en goed onderhouden, nadeel is dat je rond 700 uur je handdoek op een strandbedje moest leggen anders geen plekje. Zwembaden erg druk en veel animatie en harde muziek. Behalve het privilege gedeelte of bij het kinderzwemabd was het te goed t doen. Als je lekker wilt genietn en je kunt het je verooroven zou ik upgraden naar dit Privilege gedeelte. Kortom best aardig hotel alleen als niet van schreeuwerige amerikanen houdt (vele studenten in onze periode) want iedereen schijnt elkaar te kennen en dit moet je ook weten/horen. Heel jammer vonden wij dit.... Wij geven dan de voorkeur aan een Iberostar hotel.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Edeb11-11-2010

Heerlijke vakantie gehad!

Wij zijn bijna 2 weken in dit mooie, goed verzorgde hotel geweest. Hier een opsomming van de plus- en minpunten.

Pluspunten: * Vrijwel alle kamers hebben zeezicht (vraag een kamer op de 3e verdieping voor het mooiste uitzicht) * Zeer ruime kamers * Mooi en goed onderhouden strand * Zeer vriendelijk personeel * Eten restaurant zeer goed

Minpunten: * Bedden (spiralen voel je 'springen' bij elke beweging) * Douche (verandert continu van warm naar koud) * Ligging hotel voor excursies. Als je bijv. met TO naar Chichen Itza gaat dan moet je eerst 2 uur langs alle hotels in Playa del Carmen en Tulum om andere gasten op te halen om vervolgens nog 3 uur door te reizen naar de tempel zelf. Hetzelfde geldt voor de terugreis. * Insectenboel ('s avonds) op balkon bij bepaalde weertypen

Verder geen enkel minpuntje te bedenken. Ik zou het iedereen aanbevelen. Vergeet geen Deet mee te nemen voor 's avonds!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Stefan28-07-2010

Heerlijk hotel

Betrekkelijk nieuw hotel met een frisse strakke inrichting. De kamer is top. Zeer ruim , prima bedden, groot balkon en een perfecte badkamer met ligbad en aparte grote inloopdouche.

Wij hebben zowel de buffetten als a la carte restaurant bezocht. Het buffet is zowel voor ontbijt, lunch als diner uistekend. Ruime keuze, genoeg variatie en genoeg luxere producten als verse tonijn, biefstuk, gamba's etc. Heerlijk vers brood.

De a la carte restaurant: Mexicaanse en steakhouse prima. Italiaans en met name Japanner (waarvoor reservering nodig) vonden wij minder. De teppanyaki is een aanfluting (eten in de mond schieten is leuk maar na een half uur is de lol er vanaf). De coffeeshop is een perfecte aanvulling. Goeie verse koffievariaties en heerlijk ijskoffie. De zwembaden zijn prima verdeeld, 4 stuks (kinderbad, bar, animatie en rust). Strand is erg smal en te weinig ligbedden waardoor om half acht alles al bezet was. Het bekend handdoekje leggen.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9fam. Klomp27-07-2010

zeer de moeite waard

Vorige beoordelingen geven een en ander goed weer. Wij hadden de privilege bandjes en een master suite en dan wordt je als vorst behandeld. Taxiprijzen in de omgeving vallen goed mee. Uitstapjes naar Cancun, Puerto Morelos en Crocofarm zijn dan niet duur. Gratis pendel naar Cancun. Trips naar bijvoorbeeld tempels in Tulum of Chichen Itza zijn geweldig. Wij maakten na een week in Ocean Coral nog een rondreis van 5 dagen en dan zie je ook het minder comfortabele Mexico !. Samenvattend een geweldige vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 2Rudy Van Boxstael13-07-2010

Nooit Meer

Locatie, personeel, eten is in orde maar de kamer was zeer vochtig en stonk naar schimmel. een andere kamer kon niet tenzij bijbetalen van 50 USD/nacht, hoewel het hotel niet volgeboekt bleek. Als je bagage, kleding, laptop vochtig wordt en slecht begint te ruiken , ben je blij van naar een ander hotel te kunnen gaan. Dit zou niet mogen toegestaan worden in een hotel van deze prijsklasse.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Leona22-04-2010

Mooi, groot all inclusive resort!

Hotel ligt tussen Playa del Carmen en Cancun in dus om ergens heen te gaan dien je de bus of taxi te pakken. Er wordt onderscheidt gemaakt dmv bandjes met "normale" en privilege gasten. Alleen tijdens ons verblijf hoefde je niet te reserveren voor de a la carte restaurants. We hebben echter alleen het amerikaanse a la carte restaurant geprobeerd (waar de airco veel te hard staat). Cocktails bevatten (voor ons) iets teveel alcohol. Frisdranken waren wisselend van smaak. Eten was prima (showcooking dus ook warm) maar na 11 dagen hadden we het wel gezien. Overdag bij elk zwembad snacks te krijgen (friet, kipnuggets, fruit, toetjes, ijs etc), ook lekkere koffie/icetea bij Mike's coffeeshop. Animatie viel tegen. Vriendelijk personeel. Hotel wordt goed schoongemaakt. Onze grote kamer (21204) heeft uitzicht op het kinderzwembad en een beetje op het strand/zee met bad en douche. Kamer was wel vochtig. Gratis shoppingtour Cancun is een aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

• 9danielle30-03-2010

Heerlijke plek om te relaxen

Het is een heerlijk en schitterend hotel om een weekje te relaxen, als je van plan bent om in het complex te blijven. Het complex ligt afgelegen van de hoofdweg en in de directe omgeving is niets te doen, je zal een auto moeten huren (25min naar cancun, 35 min naar playa). Het complex beschikt over diverse zwembaden, voor kinderen, met sportactiviteiten, poolbar, of niets, voor ieder wat wils dus. Voor enkele restaurants moet een reservering gemaakt worden, elke middag wachtrijen wij vonden het overbodig, het buffet is de hele dag prima!. De gasten zijn voornamelijk amerikaans en canadees, vriendelijk en rustig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, 24 uur per dag wordt het complex schoongemaakt, erg netjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2010

Appartement Ocean Coral & Turquesa info